Het is jammmer dat het nog niet af is maar ik zie nu al toekomst in htm5
zo als video player maken zonde flash grafieken en andere makkelijke funkties die dood simpel zijn en snel en makelijk geleerd zijn.
dit kost ook minder tijd hoeft geen player meer te maaken met flash hoef geen php script een grafiek telten genareren dat doeet de browser voor je.
Ik weet heel zeker wat html5 allemaal inhoudt, maar dat is dan ook nog een draft. (het is niet af) De browsers hoeven dat nog niet allemaal te ondersteunen.
Er is trouwens nog geen enkele browsers die alles van html5 ondersteund..
Update: Firefox 3.5 preview is zojuist uitgekomen (de bijna RC), biedt nu ook ondersteuning aan de <video> en <audio> tags, en nog een aantal andere html5 vernieuwingen. Voor details: Klikkie
offtopic: Hopelijk is Firefox een stuk sneller geworden en ook qua geheugen prestaties verbeterd! Enige reden waarom ik Firefox gebruik is omdat er handige extensies zijn. Als deze er niet waren dan was Firefox zeker weten niet mijn standaard browser.
Zou het niet kunnen dat je extensies geheugen vreten? Maar, schaam me om dit te zeggen aangezien ik altijd een groot aanhanger geweest ben van FF, ben laatste tijd ook niet meer helemaal trots op FF's performance.....