Het is jammmer dat het nog niet af is maar ik zie nu al toekomst in htm5
zo als video player maken zonde flash grafieken en andere makkelijke funkties die dood simpel zijn en snel en makelijk geleerd zijn.

dit kost ook minder tijd hoeft geen player meer te maaken met flash hoef geen php script een grafiek telten genareren dat doeet de browser voor je.

van mij mag html5 er nu al zijn.
Ik ben nooit trots op FireFox geweest :p

Maar Afra, eindelijk doet firefox het ook eens... WebKit browsers kunnen dit al sinds eind 2007, wat toch ondertussen al weer een goed anderhalf jaar geleden is.. http://webkit.org/blog/140/html5-media-support/
Afra schreef op 12.06.2009 08:17
@ Kris:

Zou het niet kunnen dat je extensies geheugen vreten? Maar, schaam me om dit te zeggen aangezien ik altijd een groot aanhanger geweest ben van FF, ben laatste tijd ook niet meer helemaal trots op FF's performance.....

Ik heb wel een aantal extensies zoals firebug (wie niet) ColorZilla, HTML validator en webdeveloper. Maar wanneer ik deze uitschakel vreet net zoveel geheugen als voorheen. Soms wel tot 700MB (!!)
Een hoop mensen zullen sceptisch blijven naar IE vanwege haar reputatie, maar wie weet hebben ze wel geleerd inmiddels bij Microsoft dat het toch verstandiger is om mee te gaan met de flow.
Er is maar heel weinig aan Internet Explorer gewerkt in de tijd dat andere browsers volop innoveerden. Daar plukken we nu de wrange vruchten van. Helaas is het niet zo simpel om IE maar gewoon niet meer te gebruiken.

Firefox is een logge en onstabiele browser die zijn gebruikers én functionaliteit te danken heeft aan een aantal add-ons.
Firefox is log en onhandig. Alleen populair door die add-ons.

Reageren