Achja dat ken je wel soms krijg je van die emailtjes waarmee je direct het lachen van uit barst. (Niet de bedoeling van de gebruikers).
Zoek in je mail archief eens een paar leuke ^^.
TS begint:
mailforumlier: Clan.pagina.nl
Naam: xxxx
E-mail: [email protected].
Opmerking: Wij hebben ons zojuist aangemeld voor clan.pagina.nl, namelijk xxxxx. Dit is xxxx. De officiële link is zzzz. Dus bijdeze. De banner van clan.pagina.nl is al toegevoegd aan de website, er komen ongeveer 300 bezoekers per maand op onze website, dus dit zal moeten helpen. Wij vragen normaal €5 voor het plaatsen voor een banner, zodat wij onze server, site en forum kunnen laten draaien. Zou u daarover willen reageren via [email protected]. Alvast bedankt,
xxxxx
Adverteren:
IP = xx.xx.xx.xx
Dus ik moet gaan betalen omdat iemand anders een banner op zijn site wilt ^^. Dank je de koekek.
[small]Als de eigennaar dit leest kunnen er geen rechten uit worden ontleend en ben ik nimmer en nooit aan sprakelijk[/small]
En als je dit nou reageerde op dat e-mailadres? Dan ben je gelijk van de kleuters af...
Edit:
Ik krijg nooit ongein in me mail. Ben ik te serieus voor... plus dat ik vaak valse adressen opgeef.. :D Iemand al eens een e-mailtje voor me gehaD? :P
lol ik heb er ook niet echt last van..
ik heb het 1 x gehad en toen nodigde ik ze uit met een gmail account :P sloeg ook nergens op maarja..
300 per maand? valt nog best mee tog?
kan je beter hier een banner hebben :P dan word je pas popi jopi =D
?Onbekende gebruiker
21-03-2005 17:07
Nee nooit last van.
Wel eens van die mailtjes van mensen die zeggen:
"De site werkt niet"
terwijl er keurig op de site staat:
"Deze website is onder-construction en is zo snel mogelijk on-line"
Mag ik je er op wijzen dat ik met clan.pagina.nl de afgelopen 1,5 jaar mij ongeveer 50 euro heeft gekost. En dit zonder of bijna geen inkomsten via banners enz.. En dat ik dit voor mijn plezier doe.
Daarnaast is het aanvragen/plaatsen van een link gratis en vraag ik alleen om een link terug en is het geen verplichting.
Bijvoorbaad kan ik je melden dan ik geen geld ga betalen voor een banner van mij op een andere website.
Jaap Marcus
Dit kreeg ik terug:
Beste >Jaap Marcus,
Ik begrijp het helemaal als je het niet wilt, wij doen het namelijk ook voor de plezier, maar toch proberen wij het altijd nog omdat we dan toch makkelijker uit de voeten kunnen komen.
Toch bedankt en ik hoop nog wel dat wij een plaatsje op de website krijgen (A).