Achja dat ken je wel soms krijg je van die emailtjes waarmee je direct het lachen van uit barst. (Niet de bedoeling van de gebruikers).

Zoek in je mail archief eens een paar leuke ^^.

TS begint:

mailforumlier: Clan.pagina.nl

Naam: xxxx
E-mail: [email protected].
Opmerking: Wij hebben ons zojuist aangemeld voor clan.pagina.nl, namelijk xxxxx. Dit is xxxx. De officiële link is zzzz. Dus bijdeze. De banner van clan.pagina.nl is al toegevoegd aan de website, er komen ongeveer 300 bezoekers per maand op onze website, dus dit zal moeten helpen. Wij vragen normaal €5 voor het plaatsen voor een banner, zodat wij onze server, site en forum kunnen laten draaien. Zou u daarover willen reageren via [email protected]. Alvast bedankt,

xxxxx
Adverteren:
IP = xx.xx.xx.xx

Dus ik moet gaan betalen omdat iemand anders een banner op zijn site wilt ^^. Dank je de koekek.

[small]Als de eigennaar dit leest kunnen er geen rechten uit worden ontleend en ben ik nimmer en nooit aan sprakelijk[/small]
ik krijg elke dag 10 mailtje met daarin de vraag of ik ze wil helpen met een PHP script.. of of ik er 1tje voor hun wil maken :)

ik verwijs ze altijd METEEN door naar www.phphulp.nl/contact :) wie ziet de link ;-)
Ik heb een hoop onzin mailtjes gehad maar dit slaat echt alles volgens mij :\
[QUOTE=Een of andere halve zool schreef:]hoi, u had zich laast opgegeven voor de digitale lotto met het nummer: 58294.
nou: u heeft gewonnen!!! uw kunt uw prijs alleen vandaag ophalen bij de v&d in de stad in hoog catterijne het aderes is :

Rijnkade 5
3511 LC Utrecht5
te;: 0900-2358363

de v&d in vandoog open van 9:30 tot 19:00
en uw pijs is: 5000 euro!!!

tot zo!!!

met vriendelijke groeten
het team van de digitale lotto[\QUOTE]
Vreemd dat ze je naam er niet even bij zetten en ook vreemd dat zie niet netje hoofdletters gebruiken en V&D hoort ook nog eens met hoofdletters, het is zeker ook verzonden van een hotmail adres??
Af en toe een mailtje van mijn site met iemand die zeurt.... niet op reageren dus :P

Voor de rest krijg ik een hoop spam.. maar daarvoor heb ik een daarvoor uitgevonden spam-filter :)

[thomas-pest-modus]
Ik krijg ook een hoop onzinmailtjes van ene Thomas :P, heb er nu al rond de 600.. neem MSN man :-P (geintje)
[/thomas-pest-modus]

Reageren