Ik, zit vet te kloten hier met mijn website, maar ik krijg het echt niet voor elkaar, het lijkt wel alsof IE de height, keer 2/3 doet:S Kan iemand mij helpen?
Je begrijpt me probleem, als je deze link even in chrome opent, en daarna in IE, chrome is zoals hij moet zijn IE, doet het grandioos fout:
Niet iedereen heeft de beschikking over Chrome dan wel IE. Maak screenshots en laat zien waar het probleem zit. Daarnaast, IE6 is totaal verschillend met IE7, dus ik heb werkelijk geen idee waar nu het probleem zit.
Bij mij ziet de site er in IE7 nagenoeg hetzelfde uit als in Firefox en Chrome. Alleen de header / footers laten wat whitespace zien bij de eerste
inbox, welke site?:P
WHAHA, je verveelde je?:P
Overigens, ik heb gmail, dus al zou je der 150 versturen, ik krijg het te zien als 1 xD, en ik heb daar op het moment 7339 mb ruimte, dus zo heeel belangrijk is dat script nu niet, ik wil eerst alle website's af hebben, daarna ga ik me daarmee bezig houden!
Ik, zal jullie vertellen dat al die site's nog in de maak zijn;) en, er inderdaad van de puntnl website, zijn die lay-out's gekopieerd, de rest is allemaal zelf gemaakt, voor zover ik weet
Maar, weer even terug naar het onderwerp, iemand die weet wat er nu precies fout gaat?