Ik, zit vet te kloten hier met mijn website, maar ik krijg het echt niet voor elkaar, het lijkt wel alsof IE de height, keer 2/3 doet:S Kan iemand mij helpen?
Je begrijpt me probleem, als je deze link even in chrome opent, en daarna in IE, chrome is zoals hij moet zijn IE, doet het grandioos fout:
Vraagje trouwens, hoe komen jullie aan de andere subdomein namen van mijn website?(A)
Gelieve Niet Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Ik, ben even snel op zoek geweest naar een goed script, aangezien idd hier wel wat aan moet gebeuren, maar kan niks vinden, naja niks dat werkt en beveiligd. Heeft er iemand toevallig zo een goeie? Of weet iemand een link naar een goeie?(A)
En, steen jij weet ook niks op dat probleem met IE?
die, z-index was ik op dat moment aan het testen:P
die, maakt verders neit veel uit, die enter ook niet. Maar hoezo lees eens een tut?
waarom zou ik een tut moeten lezen, ik bedoel wat doe ik fout
Oke, ik heb nu dat script toe gevoegt. Maar, ik snap niet echt wat ik hier nu uit kan halen waar het fout gaat:S
Als, ik op die div bovenkant klik, staat er bij DOM wel dat de scrollHeight: 20 is, terwijl de hoogte van de div 16 is, dit zou het kunnen zijn! iemand enig idee hoe ik die scrollHeight op de juiste hoogte krijg?
Ojee, ik geloof dat jij echt ruzie hebt met IE! Kijk, en daarom zeg ik dus wel eens dat ik IE wil blokkeren, helaas luisteren ze daar op school niet naar...
Maarja, padding en margin willen niet, margin-top ect los ook niet?:S
Wat van die ScrollHeight, is dat niet javascript??