'lo,
Bij het uittesten van een deelsite op een shared server bleken enkele pag's niet te werken. Nu ik een test doe met een php-pagina die enkel bestaat uit de php opening en sluitingstag en het bekende regeltje, blijkt dat dat niet geaccepteerd wordt: Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /home/user/public_html/test.php on line 1
Dit terwijl een groot deel van de pagina's toch blijken te functioneren.
Weet iemand raad?
Zuppo
Mijn nederlands is geen probleem, denk ik. Punten en komma's zijn al evenzeer aanwezig waar ze horen te zijn. Wél zie ik dat je de originele titel van m'n vraag niet helemaal kan lezen. Die was: "hello world"; geeft parse-error.
Waarschijnlijk vond je 't daardoor een onduidelijke post. Alvast m'n scuusjes hiervoor.
Ben er overigens inmiddels achter dat er iets fout gaat bij het bewaren van m'n code. De origineel ingetikte code wordt bij het opslaan aan mekaar gebreid tot 1 regeltje.
<?php
echo "hello world";
?>
wordt dan
<?phpecho "hello world";?>
Het lijkt me dus aan m'n editor te liggen. (Ik werk met notepad++). Tot nu toe nooit problemen mee gehad.
Cheers mate!
Tussen [ignore]<?php[/ignore] en de echt moet ALTIJD een [SPATIE]!
uhm ?
Ben er overigens inmiddels achter dat er iets fout gaat bij het bewaren van m'n code. De origineel ingetikte code wordt bij het opslaan aan mekaar gebreid tot 1 regeltje.