'lo,
Bij het uittesten van een deelsite op een shared server bleken enkele pag's niet te werken. Nu ik een test doe met een php-pagina die enkel bestaat uit de php opening en sluitingstag en het bekende regeltje, blijkt dat dat niet geaccepteerd wordt: Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in /home/user/public_html/test.php on line 1
Dit terwijl een groot deel van de pagina's toch blijken te functioneren.
Weet iemand raad?
Zuppo
Notepad ++ voldoet heel prima, en valt zeker onder SanThe's fatsoenlijke editors. Dus daar is niks op af te rekenen. Het zal hoogstwaarschijnlijk aan het goed toepassen van de applicatie door de TS liggen.
@ hierboven: Wes is right :) maar wel een beetje aardig toen tegen elkaar.
De pagina's van de deelsite had ik via ftp gedownload en vervolgens geopend in Notepad++. Dat zag er prima uit, maar -nu ik een originele download open in kladblok - zie ik dat de code bij het downloaden al door elkaar is komen te zitten. Kan het iets te maken hebben met het downloaden zélf,dan?
Het rare is: in m'n editor ziet het er allemaal prima uit. Je merkt het probleem pas als je de pagina ook eens opent in kladblok.
M'n remedie is voorlopig: ik open de foute pagina's in Notepad++ doe een select all en kopieer ze naar een nieuwe pagina. Als ik die als php-pagina opsla blijkt de code netjes op z'n plaats te zitten.
@iedreen:
laten we met z'n allen een ijsje gaan eten. Dat koelt lekker af.