beste mensen,

misschien ken je het wel af en toe kom je op een website, wil je net gaan navigeren komt er in 1 keer een vlak in het scherm met of een prijsvraag of een enquete die je kan invullen.. (ik heb het niet over een pop-up).. ik heb het wel eens gezien op kpn.nl.

Ik vroeg mij af hoe wordt dit gemaakt? ik wil dit graag weten omdat je er leuke dingen mee kan doen. Ik weet zelf ook niet waar ik op moet zoeken want ik kom al snel terecht bij javascript alert. en dat is bijna hetzelfde als een popup maar dat is het dus niet.

Bedankt alvast.

groetjes,

ro
wiej :)
I was right at the end :-)
Is gemaakt met javascript,CSS,
Dit is de makkelijkte manier,
en toch geloof ik niet dat dit allemaal met dat lightbox is gedaan :P maargoed zolang ik geen live voorbeeld kan geven denk ik ook niet dat iemand me ermee kan helpen :)
Dat met rechtermuisknop is inderdaad niet alleen lightbox, aangezien lightbox werkt een soort link zoals ik daarstraks een voorbeeld van heb gegeven
ben blij dat je dat zegt! dan kan ik tenminste blijven zoeken naar een goede oplossing ipv dat lightbox! :)
np,

Btw dit is mijn 100e bericht op deze site :)

sweet eindelijk die beginner weg :)
Wat je dan meot doen is die lightbox
in combinatie met <body onload="load lightbox">
Zoiets in den aard,
Ik heb zelf lightbox nog niet gebruikt,
dus weet ook niet op welke manier dit opgeroepen word maar wat jij bedoelt moet een onload zijn in de body
ja dat klopt, zo kan je ook meteen een alert laten opkomen..

maargoed het gaat me meer om de rest hoe dat wordt gemaakt.
nou dat venster wat wordt gemaakt die die html pagina inlaad..

Reageren