Heel leuk vrolijk blouseje. Vrolijke kleuren, leuke details. Kan 't hele jaar door gedragen worden, zelf deed ik er in 't najaar een zalm kleurig shirtje met lange mouwen onder en liet ik 't blousje open staan. Echt vlot! Als nieuw Maat 80
<?php
$illegalchars = array(".", "'", '"',"!", "(", ")", "\n", ",");
$replacewith = array("", "", "", "", "", "");
$string = explode(" ", str_replace($illegalchars, $replacewith, "Heel (leuk) vrolijk blouseje. Vrolijke kleuren, leuke details. Kan 't hele jaar door gedragen worden, zelf deed ik er in 't najaar een zalm kleurig shirtje met lange mouwen onder en liet ik 't blousje open staan. Echt vlot! Als nieuw Maat 80"));
ok en dan hoevaak "" moet er bij replacewith staan?
Even veel als er in $illegalchars staan
?
Onbekende gebruiker
25-08-2009 15:01
Overigens kun je beter een los veld aanmaken in je database voor keywords. Dan weet je qua SEO dat het goed komt... Dit is leuk verzonnen, maar gaat totaal NIET werken. (Qua SEO dan ;-))
[quote='matthew schreef op 25.08.2009 14:38']ok en dan hoevaak "" moet er bij replacewith staan?
Even veel als er in $illegalchars staan[/quote]
Omdat je alle $illegalchars wilt vervangen door dezelfde replacestring, is het handiger om van $replacewith geen list te maken, maar een string. Het is dan ook handiger om later nog illegalchars toe te voegen of te verwijderen.