Beste mede scripters,

Ik ben momenteel bezig om een panel te maken voor hosting sites.

Hiervoor heb ik lay gekocht voor maar 2 euro maar dat is in dit standpunt niet belangerijk.

Toen ik bezig was het ticket systeem aan het maken toen stuite ik erop dat de hoogte van mijn 'container' niet automatisch verstelt werd.

Nu heb ik geprobeert de hoogte op height: 0px auto; te zetten maar dit werkt helaas niet.

Hier is een screenshot van het probleem

http://img14.imageshack.us/img14/6334/cssm.jpg

en dit is de css code:

#container  { background:#fff; height:980px; position:relative; border:1px solid #fff; margin-left:auto; margin-right:auto; float:none }

Ik hoop dat iemand me heirbij kan helpen.

Mvg,

Tim Kampherbeek
bump

Gelieve Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Mijn excuus SanThe, had ik moeten weten
Oplossing? Gewoon geen positioning gebruiken.
In je html, je footer div uit de container class halen, en die daar onder aan zetten.
@ Stefan:
Jan Koehoorn schreef op 26.08.2009 23:40
Een oplossing is om de position: absolute te verwijderen voor je footer en om de footer div na je container div in de code te zetten.
@Paradox
Bedankt voor de opmerking.

@iedereen.

Is nog niet gelukt en ook de footer onder de container plaatsen gaat mijn hele layout van naar de klote.

Mocht iemand nog ies anders weten of dat ik hier alles even moet posten laat het dan even weten.

Mocht iemand me willen helpen tegen betaling is dit ook geen probleem.

Bij voorbaard dank
Laat dat eens zien, misschien dat we van daaruit weer op kunnen lossen wat er mis is.
heb je het online staan?
Heb hetzelfde probleem,
vroeg me af, kan je niet margin: 0 auto en overvlow: viseble combineren?
Jup ik heb ook hetzelfde probleem, krijg me footer maar niet onderaan zodat ie mooi mee gaat met de tekst..

Reageren