Beste mede scripters,

Ik ben momenteel bezig om een panel te maken voor hosting sites.

Hiervoor heb ik lay gekocht voor maar 2 euro maar dat is in dit standpunt niet belangerijk.

Toen ik bezig was het ticket systeem aan het maken toen stuite ik erop dat de hoogte van mijn 'container' niet automatisch verstelt werd.

Nu heb ik geprobeert de hoogte op height: 0px auto; te zetten maar dit werkt helaas niet.

Hier is een screenshot van het probleem

http://img14.imageshack.us/img14/6334/cssm.jpg

en dit is de css code:

#container  { background:#fff; height:980px; position:relative; border:1px solid #fff; margin-left:auto; margin-right:auto; float:none }

Ik hoop dat iemand me heirbij kan helpen.

Mvg,

Tim Kampherbeek
Geef eens een link naar de html, dan kan ik wel fixen..
In IE werkt hij wel maar in FF :S:S
.......................

Kan je zien wat ik bedoel (moet je eff fotoalbum kijken) bij firifox gaat hij dan overheen

Link verwijderd.
Dit is niet jouw topic.

SanThe.
@ Milo
Volgens mij is dit niet jou topic, maar goed.. Als hij wel goed werkt in IE en niet in FF heb je dus je website gemaakt vanuit IE. Wat dus een foute manier van bouwen is. Je moet altijd eerst beginnen met FF, dan weet je namelijk ook zeker dat het in de andere betere browsers werkt.

Je class ".pagina" heeft een aangegeven hoogte, dat is dus al fout. Je container heeft vervolgens height: 100% en min-height: 100%, dit is het enigste wat er voor zorgt dat je container zo ver komt.
@Milo: Open even een eigen topic.
Okok, dacht dat je het beter in 1 topic kon doen, maar zal een nieuwe openen..
Sorry.

Reageren