Ja, als ik zo las wat Brein als argument tegen mininova had, dan zou dat inderdaad wel mogen.

En wat betreft dat pdfje... ik ben enorm slordig met het sluiten van tabbladen :P
Kasper schreef op 31.08.2009 19:55
Dus als we een torrentsite oprichten die niet gemodereerd wordt, mag het wel?
Wow, zo leer je iedere dag wat nieuws. Maar hoe kan je het aantonen dat je niet degelijk hebt gemodereerd?
Ik denk eerder dat de tegenpartij moet aantonen dat je wel in staat bent tot modereren. Dat deed Brein tegen Mininova, waardoor Mininova's argument dat ze niet al hun torrents konden filteren bestwel in het water viel.
Aah, dus Mininova was eigenlijk nog te klein? En als je Supernova zou oprichten (of bestaat dit al?) zit je safe, want dan wordt modereren toch echt moeilijk. ;)
Hoppekee, wie doet er mee SUPERNOVA maken? :P
even ter verduidelijking:

ik heb er geen illegaal materiaal op staan

geen google ads(ik weet niet hoe jullie eer bij komen)
Omdat je host dat er opplakt omdat je een gratis host hebt.
Zeer kinderachtig van je, Chris. Wat boeit jou het nou of iets illegaal is (wat het ws geeneens was) of niet en om er dan gelijk een topic over te maken...

:(
Daar ben ik het mee eens. Om nou een nieuw topic te openen met de vraag of een ander topic gesloten moet worden.. Ik heb die topic gelezen en moet zeggen dat ik het onzin vind dat hij gesloten is. Waar ben je bang voor? Dat Brein ook langs komt om heel phphulp af te sluiten omdat er zo een grote illegale gemene topic in staat?

Reageren