Hallo,

Ben ik nou de enige die regelmatig last heeft van een zeer trage verbinding of het minuten lang (soms meer dan 5 minuten) niet te bereiken van phphulp.nl? Alle andere sites blijven wel goed te bereiken en te laden. Alleen phphulp heeft deze problemen bij mij.

Heel irritant dus.

SanThe.
BAS!!!!
Hier heb ik eigenlijk al een paar maanden last van....
Milo schreef op 03.09.2009 19:42
Hier heb ik eigenlijk al een paar maanden last van....

Klopt, maar het gebeurt steeds vaker.
Inderdaad, heb ik ook al enkele keren gehad maar dat is dan toch wel al een kleine maand geleden.
Voor mijn gevoel wordt phphulp naast slomer ook minder populair.
Harmen schreef op 03.09.2009 20:33

Klopt, ik heb mezelf er op betrapt dat ik al meerdere keren via Google andere PHP communities aan het zoeken ben waar wél leven is.
Harmen schreef op 03.09.2009 20:33

Ik erger mij af en toe behoorlijk aan die traagheid. Zojuist was phphulp weer 10 minuten niet te bereiken. Dus ik kan mij heel goed voorstellen dat de traagheid en onbereikbaarheid een belemmering vormt bij mensen en dat ze elders gaan zoeken.
Ik merk het zelf ook.. al enig tijd eerlijk gezegd. Maar wat kan je er aan doen.. denk niet dat Bas hier iets aan wilt doen.
Nja op een duur kan je zo'n dingen verwachten met gesponserde servers he..

Hier ook enkele keren niet bereikbaar geweest.

En ook ik merk de sterk dalende populariteit...
Hier hetzelfde verhaal, zowel thuis als op het werk kan ik regelmatig niet bij phphulp terwijl ik toch elke dag er gewoon even een aantal keer doorheen wil bladeren en wil helpen waar ik kan en/of mijn interesse word gewekt.

Voor me gevoel word het ook steeds vaker, of ik begin me er steeds meer aan te ergeren.
Kan hier iets aan gedaan worden?

Reageren