Ben ik nou de enige die regelmatig last heeft van een zeer trage verbinding of het minuten lang (soms meer dan 5 minuten) niet te bereiken van phphulp.nl? Alle andere sites blijven wel goed te bereiken en te laden. Alleen phphulp heeft deze problemen bij mij.
Heel irritant dus.
SanThe.
?Onbekende gebruiker
04-09-2009 14:24
@Karl: Nee, is een dedicated server van Halma Automatisering (gesponserd). Volgens mij heeft dat netwerk nog wel eens last van storing....
?Onbekende gebruiker
04-09-2009 15:01
Chris Kortaan schreef op 04.09.2009 14:24
@Karl: Nee, is een dedicated server van Halma Automatisering (gesponserd). Volgens mij heeft dat netwerk nog wel eens last van storing....
Of het dedicated is weet ik niet zeker. Maar wat ik wel zeker weet is dat er meerdere ip adressen zijn, dus lijkt mij ook dat er meerdere servers zijn.
Die banner is ook gehost bij halma.
Een Server kan ook via meerdere ip-adressen te bereiken zijn. Maar ook dit is best wel offtopic allemaal. Er zijn nogal wat mensen die last hebben van de snelheden, of dat nu met de advertenties te maken heeft of niet (kunnen wij helaas niet zien) het is een probleem waarnaar gekeken kan en moet worden.
Die metertjes kloppen niet, ik had er eentje die over mijn site die 2 dagen online was zei dat ie 1,1 miljoen opleverde...
Maar idd ik heb ook vaak dat het eraf ligt of supertraag etc. Sowieso laad elke pagina pas na 3 seconde maar dat lijkt mij eerder een probleem doordat er zo onderhand een database van 2 Tb achter hangt ofzo :P.
Ik had een tijd geleden ook dat PHP-hulp heel erg traag was, maar op een of andere manier toen ik mijn modem had ge-reset ging hij weer lekker snel, misschien dat eens proberen?
Is hier al meer duidelijkheid over? Heb er nu weer last van.
Of is dit topic een glas een plas en alles was weer zoals het was?
*Zoals veel topics aangaande phphulp.nl*
?Onbekende gebruiker
07-09-2009 16:38
Ricardo schreef op 05.09.2009 06:53
Die metertjes kloppen niet, ik had er eentje die over mijn site die 2 dagen online was zei dat ie 1,1 miljoen opleverde...
Maar idd ik heb ook vaak dat het eraf ligt of supertraag etc. Sowieso laad elke pagina pas na 3 seconde maar dat lijkt mij eerder een probleem doordat er zo onderhand een database van 2 Tb achter hangt ofzo :P.
Van jou neem ik niet meer zo veel aan...
[edit]
Ben overigens inderdaad wel benieuwd of het nou aan phphulp lag of aan het netwerk van Halma..
?Onbekende gebruiker
08-09-2009 13:03
Wellicht een bump, maar hij was hier weer een tijdje niet bereikbaar....