Wellicht is het een leuk idee om in januari/februari na de release van de nieuwe versie een meeting/uitje/feestje te organiseren?

Is daar enige interesse in?

Op verzoek verplaatst naar deze rubriek.
In de koffiehoek is het altijd erg stil.

SanThe.

Bericht aangepast @ 28-10-2009 12:51
Vermeld in dit topic onderstaande gegevens, is wel zo makkelijk. Zal het hieronder zoveel mogelijk bijwerken zodat we 1 overzicht krijgen!

Debat onderwerpen:
Misschien niet verstandig om te doen, maar even laten zitten

Lijstje:
Locaties
  • [li]Groningen[/li]
    [li]Zwolle[/li]
    [li]Rotterdam[/li]
    [li]Utrecht[/li]
    [li]Den Haag[/li]

Symposium
  • [li]Werken als webdeveloper[/li]
    [li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
    [li]Verschillende databases[/li]
    [li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
    [li]Frameworks[/li]
Een vriend van me zit op het Grafisch Lyceum in Utrecht. Misschien dat ik daar een ruimte kan regelen?
Ja dat is denk ik de richting die we op moeten qua zoeken! Commerciƫle instellingen en horeca gelegenheden zijn duur en dus gaat het inschrijfgeld ook weer omhoog... ;)
Zou cool zijn Tamara, zou een hoop schelen!
Ik zit ook op het glu utrecht ik zal morgen eens even na vragen of er iets mogelijk is meestal zijn ze wel in voor dat soort dingen.
Ook valt er wellicht wat geld te halen bij een fonds voor nieuwe media oid. Zal eens kijken op de fondsendisk 2009 :)!
en dan ook iedereen met een naambordje xD
Hier in belgie weet ik dat er projectsubsidies zijn die mogelijke schulden dekken tot 10000 euro. Deze kan je wel maar 3 keer aanvragen.

In nederland moet er vast ook wel zoiets zijn.
vincent schreef op 04.11.2009 21:40
en dan ook iedereen met een naambordje xD

Nee, naambordjes met postcount ^^

OT: Zoveel sprekers over markteting en projectmanagement, blijft er wel wat tech/nerd zooi over jongens? ;)
Afra schreef op 04.11.2009 21:50

OT: Zoveel sprekers over markteting en projectmanagement, blijft er wel wat tech/nerd zooi over jongens? ;)

haha, ik hoop het wel, hopelijk kan ik dan nog veel meer nerd worden :p
Er komen ook seminars over project managament ?
Klinkt goed, kun je je ergens aanmelden oid ?

Reageren