Wellicht is het een leuk idee om in januari/februari na de release van de nieuwe versie een meeting/uitje/feestje te organiseren?

Is daar enige interesse in?

Op verzoek verplaatst naar deze rubriek.
In de koffiehoek is het altijd erg stil.

SanThe.

Bericht aangepast @ 28-10-2009 12:51
Vermeld in dit topic onderstaande gegevens, is wel zo makkelijk. Zal het hieronder zoveel mogelijk bijwerken zodat we 1 overzicht krijgen!

Debat onderwerpen:
Misschien niet verstandig om te doen, maar even laten zitten

Lijstje:
Locaties
  • [li]Groningen[/li]
    [li]Zwolle[/li]
    [li]Rotterdam[/li]
    [li]Utrecht[/li]
    [li]Den Haag[/li]

Symposium
  • [li]Werken als webdeveloper[/li]
    [li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
    [li]Verschillende databases[/li]
    [li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
    [li]Frameworks[/li]
Hahaha Pholeron... ik ben net verhuisd, en er kunnen iets van 20 mensen in mijn kamer logeren ;) plek zat dus!
:$ Ga liever slapen met m'n vriendin jongens.. Gehehe...
maarre, ik ben geen jongen...
Aghem, en dames..
Chris jongen, ze probeerd subtiel te vragen of je alsjeblieft bij haar blijft slapen :)

Geen zorgen, we zorgen dat we met zn allen in de kamer ernaast stil blijven en niet meeluisteren
@wes:
Stil blijven en niet meeluisteren? Volgens mij kunnen we beter zelf dan voor een beetje geluid zorgen, zodat wij meer lawaai maken dan zij... :P (voor hun privacy)
wes schreef op 04.11.2009 10:08
Chris jongen, ze probeerd subtiel te vragen of je alsjeblieft bij haar blijft slapen :)

Geen zorgen, we zorgen dat we met zn allen in de kamer ernaast stil blijven en niet meeluisteren

lol nee wes, ik heb al een vriendje
He van ons zal hij het niet horen ;)

maargoed, is er al een soort van feeschtcommissie dan?
ja die is er al
Net even heel het topic doorgelezen. Lijkt me vet. Ik ga altijd graag naar dat soort beurzen. En nu het zeker over php gaat wil ik zeker tijd maken om te gaan.

Ik hoor wel wanneer en waar.. Want ik ben nog maar een studentje en heb geen OV en ik moet helemaal van sommelsdijk komen.. Maar misschien wil mijn vader rijden:D

Reageren