Wellicht is het een leuk idee om in januari/februari na de release van de nieuwe versie een meeting/uitje/feestje te organiseren?

Is daar enige interesse in?

Op verzoek verplaatst naar deze rubriek.
In de koffiehoek is het altijd erg stil.

SanThe.

Bericht aangepast @ 28-10-2009 12:51
Vermeld in dit topic onderstaande gegevens, is wel zo makkelijk. Zal het hieronder zoveel mogelijk bijwerken zodat we 1 overzicht krijgen!

Debat onderwerpen:
Misschien niet verstandig om te doen, maar even laten zitten

Lijstje:
Locaties
  • [li]Groningen[/li]
    [li]Zwolle[/li]
    [li]Rotterdam[/li]
    [li]Utrecht[/li]
    [li]Den Haag[/li]

Symposium
  • [li]Werken als webdeveloper[/li]
    [li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
    [li]Verschillende databases[/li]
    [li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
    [li]Frameworks[/li]
Wie zitten er nu allemaal in de feestcommissie?? en waar wonen degene die daarin zitten??

ik woon in Gorinchem...
Jij, Chris Kortaf, Robert Deiman, Justin, en Ik
Justin en ik wonen allebij in de buurt van R'dam. Waar woon jij Nico?
Nico woont in Sloopdorp.
Kolere... Dat is een eeh.. "Pokke-eind" rijden...
heb net ff met Nico overlegt, en hij vind t prima als we in Rotterdam ergens afspreken met de feestcommissie...

Wie kan er wanneer? Ik kan eigenlijk elk weekend wel, behalve 28 november.
In het weekend is best, alleen dan zaterdag ná 22:00 aangezien ik andere verplichtingen heb, vrijdagavond vanaf 19:00, zondag hele dag beschikbaar mits van tevoren aangegeven. Verder is door de weeks voor mij ook mogelijk na acht uur.
28e kan ik inderdaad ook niet.. December is redelijk rustig bij mij, althans, overdag.. Denk niet dat het slim is om op 5 december af te spreken, zal wel moeilijk druk zijn met ouders die op het laatste moment nog wat (moeten) halen voor sinterklaas... Wat vinden jullie van de twaalfde?

(Overigens Nico, tof van je dat je naar R'dam wilt komen, meen ik!)

Edit: (Justin was me net voor), dan kunnen we beter kijken naar zondag. Op de zaterdagavond in R'dam zie ik om eerlijk te zijn niet zitten, en dan heb ík andere eeh.. "Verplichtingen" gehehe.. Kan op zondag de 29e en de 6e niet, de 13e?

Edit2: En even kijken of Robert ook naar R'dam kan komen natuurlijk ;-)
@Chris, ga je dan ook naar de Gamebeurs in Utrecht?

ik kan eigenlijk altijd wel op een zondag...
Ik kan iedere zondag,, vrijdag avond doe ik niet,, wat dan moet ik meestal zaalvoetballen (3e helft owne we keihard).
En @Tamara, beetje respect over mijn dorp hea!!

Reageren