Wellicht is het een leuk idee om in januari/februari na de release van de nieuwe versie een meeting/uitje/feestje te organiseren?

Is daar enige interesse in?

Op verzoek verplaatst naar deze rubriek.
In de koffiehoek is het altijd erg stil.

SanThe.

Bericht aangepast @ 28-10-2009 12:51
Vermeld in dit topic onderstaande gegevens, is wel zo makkelijk. Zal het hieronder zoveel mogelijk bijwerken zodat we 1 overzicht krijgen!

Debat onderwerpen:
Misschien niet verstandig om te doen, maar even laten zitten

Lijstje:
Locaties
  • [li]Groningen[/li]
    [li]Zwolle[/li]
    [li]Rotterdam[/li]
    [li]Utrecht[/li]
    [li]Den Haag[/li]

Symposium
  • [li]Werken als webdeveloper[/li]
    [li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
    [li]Verschillende databases[/li]
    [li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
    [li]Frameworks[/li]
Als het al tien pagina's kost om te organiseren dat de 'democratisch gekozen' commissie (wie?) een theekransje kan gaan houden. Hoe gaat het dan met de echte meeting?
Veel sneller!
het kostte 10 paginas om te kijken of er genoeg intresse voor was, en of het een idee is wat aanslaat.
de laatste 2 a 3 paginas zijn gegaan over het samenstellen van de commissie.
Wat mij ook opvalt, er was zo ongeveer al wat geplant, maar toen moest er op eens per se een 'commissie' komen.
En dan ook nog eens met 'totaal' onbekenden....
@karl, wat me opvalt is dat je graag snel tot een conclusie springt.
er waren eerst alleen maar ideeen, en die hebben vorm gekregen door een paar mensen die de commissie vormen, die de leiding hebben genomen om t te plannen.
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P
nico schreef op 18.11.2009 17:24
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P

Ik heb te minste een bewegende avatar.
Het heeft niks met computers te maken toen ik het bedacht en maakte.

nico schreef op 18.11.2009 17:24
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P

Misschien moet jij dat even doen, en dan mijn posts lezen. Dan zal je het wel snappen wat ik bedoel.
Nou,,
Als jij denkt dat je het beter kan,, be my guest.
Karl, je bent niet voor niets betweter.. De commissie is er gekomen omdat het dan makkelijker is om iets te organiseren dan met z'n 40en.

De laatste paar pagina's gaan enkel over wanneer wij bij elkaar kunnen komen e.d. zodoende kunnen we dan het een en ander gaan plannen.
ehh mensen jullie zijn erg offtopic bezig nu... als jullie over andere dingen dan de meeting willen ouwehoeren doe dat dan in de koffiehoek ;)

Reageren