[li]Werken als webdeveloper[/li]
[li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
[li]Verschillende databases[/li]
[li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
[li]Frameworks[/li]
?
Onbekende gebruiker
18-11-2009 17:00
Als het al tien pagina's kost om te organiseren dat de 'democratisch gekozen' commissie (wie?) een theekransje kan gaan houden. Hoe gaat het dan met de echte meeting?
het kostte 10 paginas om te kijken of er genoeg intresse voor was, en of het een idee is wat aanslaat.
de laatste 2 a 3 paginas zijn gegaan over het samenstellen van de commissie.
?
Onbekende gebruiker
18-11-2009 17:12
Wat mij ook opvalt, er was zo ongeveer al wat geplant, maar toen moest er op eens per se een 'commissie' komen.
En dan ook nog eens met 'totaal' onbekenden....
@karl, wat me opvalt is dat je graag snel tot een conclusie springt.
er waren eerst alleen maar ideeen, en die hebben vorm gekregen door een paar mensen die de commissie vormen, die de leiding hebben genomen om t te plannen.
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P
?
Onbekende gebruiker
18-11-2009 17:32
nico schreef op 18.11.2009 17:24
Check z'n plaatje,
Zoiets noemt men een stack overflow, en microsoft machines gooien dan alles er het liefst zo snel mogelijk uit,
Correct me if i'm wrong Karl =P
Ik heb te minste een bewegende avatar.
Het heeft niks met computers te maken toen ik het bedacht en maakte.
nico schreef op 18.11.2009 17:24
Maar misschien moet je even bij pagina 1 beginnen met lezen,
Z'n forum werkt soms net als een boek,, lees je de eerst 10 hoofdstukken niet, snap je niks van de 11e :P
Misschien moet jij dat even doen, en dan mijn posts lezen. Dan zal je het wel snappen wat ik bedoel.