Wellicht is het een leuk idee om in januari/februari na de release van de nieuwe versie een meeting/uitje/feestje te organiseren?

Is daar enige interesse in?

Op verzoek verplaatst naar deze rubriek.
In de koffiehoek is het altijd erg stil.

SanThe.

Bericht aangepast @ 28-10-2009 12:51
Vermeld in dit topic onderstaande gegevens, is wel zo makkelijk. Zal het hieronder zoveel mogelijk bijwerken zodat we 1 overzicht krijgen!

Debat onderwerpen:
Misschien niet verstandig om te doen, maar even laten zitten

Lijstje:
Locaties
  • [li]Groningen[/li]
    [li]Zwolle[/li]
    [li]Rotterdam[/li]
    [li]Utrecht[/li]
    [li]Den Haag[/li]

Symposium
  • [li]Werken als webdeveloper[/li]
    [li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
    [li]Verschillende databases[/li]
    [li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
    [li]Frameworks[/li]
Chris Kortaan schreef op 21.11.2009 00:04
Kasper, Karl, en de rest.
Robert, ik begrijp het. Is Utrecht eventueel een optie voor jou?
Groeten!

Dit was qua afstand een stuk beter te doen, maar heb op de 13e ondertussen (omdat ik toch niet bij de bijeenkomst kon zijn) andere verplichtingen. Wel zie ik graag de notulen tegemoet, zodat ik ook kan meedenken.
Robert, Justin, geen probleem, notulen komen jullie kant op en we kunnen altijd later nog online een keer "bij elkaar komen". Tamara en Nico, kunnen jullie nog wel?
Alex schreef op 10.12.2009 11:22
[quote='nimtex schreef op 10.12.2009 11:19'][quote='Alex schreef op 10.12.2009 11:16']Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ook wel komen :P

In Dordt lijkt met lastig voor de mensen uit a'dam, groningen, leeuwarden, etc. het ligt niet echt centraal voor iedereen lijkt mij.[/quote]

Okee, misschien niks voor mij dan, of iemand heeft een bus?[/quote]

He Lexie!
Ik kan je misschien wel meenemen in de combo.....?
Chilion schreef op 10.12.2009 14:10
[quote='Alex schreef op 10.12.2009 11:22'][quote='nimtex schreef op 10.12.2009 11:19'][quote='Alex schreef op 10.12.2009 11:16']Als het rolstoelvriendelijk is, (en in Dordt) wil ook wel komen :P

In Dordt lijkt met lastig voor de mensen uit a'dam, groningen, leeuwarden, etc. het ligt niet echt centraal voor iedereen lijkt mij.[/quote]

Okee, misschien niks voor mij dan, of iemand heeft een bus?[/quote]

He Lexie!
Ik kan je misschien wel meenemen in de combo.....?[/quote]

en dat is?
heb even gebeld met hem! ja, hij heeft bedrijfsbusjes waar hij me mee wil komen ophalen, dus ik ga (hoop ik) mee :D
Nico kan alles en Altijd,
dus ik zal er gewoon zijn.
Cool Nico! Zondag rond 13:00 @ CS? Ik ben er zelf dan waarschijnlijk al wat eerder ivm slechte bus verbinding :p
ik denk dat k dat wel red,,
ik zal zo even kijk hoe ik vanuit het mooiste stukje van Nederland (De Wieringermeer) naar de grootste vuilnisbelt moet reizen,
Was dacht k iets van 3 uur ofzo :P maar dat maakt niet uit :P
Ik zie je dan wel,, we wisselen zo nog wel ff nummers uit ofzo,,
en is het gehaald?:P [offtopic]
Zijn hier nog updates over?
Ja kben benieuwd

Reageren