Wellicht is het een leuk idee om in januari/februari na de release van de nieuwe versie een meeting/uitje/feestje te organiseren?

Is daar enige interesse in?

Op verzoek verplaatst naar deze rubriek.
In de koffiehoek is het altijd erg stil.

SanThe.

Bericht aangepast @ 28-10-2009 12:51
Vermeld in dit topic onderstaande gegevens, is wel zo makkelijk. Zal het hieronder zoveel mogelijk bijwerken zodat we 1 overzicht krijgen!

Debat onderwerpen:
Misschien niet verstandig om te doen, maar even laten zitten

Lijstje:
Locaties
  • [li]Groningen[/li]
    [li]Zwolle[/li]
    [li]Rotterdam[/li]
    [li]Utrecht[/li]
    [li]Den Haag[/li]

Symposium
  • [li]Werken als webdeveloper[/li]
    [li]Werken met databases (normaliseren/ optimaliseren/ joins)[/li]
    [li]Verschillende databases[/li]
    [li]Het AJAX principe -> Vooral do's en dont's)[/li]
    [li]Frameworks[/li]
Het is niet zo dat wij iedereen erbuiten laten, in tegendeel. De "feestcommissie" is er alleen om alles een beetje in de goede banen te leiden.

Overigens, was zondag 13 december ok met iedereen? Uurtje of 1-2 afspreken @ r'dam centraal / Loos?
Ik vind 13 december best. Kan je daar ergens in de buurt met de auto parkeren?? (en waar vooral?) :P
Cool, n.p. Auto parkeren kan in parkeergarage Weena of gewoon met de trein ;)!
En ondanks dat ik officieel wel in de feestcommissie zit en ik wel degelijk op de hoogte ben ben ik niet bij de meeting. Is voor mij veel te ver uit de richting.
Utrecht ken ook prima,, maar ik bemoei me niet met locaties,, wat is voor jou de max?
Wat wanneer? Is dit voor de commissie of voor iedereen? Wanneer en waar? En nee ik ga geen 10 pagina's met karl zn gemekker doorspitten
wes schreef op 20.11.2009 16:46
Wat wanneer? Is dit voor de commissie of voor iedereen? Wanneer en waar? En nee ik ga geen 10 pagina's met karl zn gemekker doorspitten

Zal ik nog even tien pagina's vol mekkeren? Dan heb je wel tien pagina's gemekker van mij die je kan doorlezen.
Dit is dus precies mijn punt die ik zo rond het einde van pagina tien heb gemaakt, tot hier,aan het begin van pagina elf heb gemaakt. (En een bericht op pagina één en pagina vijf).
Het is dus tien pagina's gemekker van andere over andere mekker zooi.
Kan iemand van die commissie niet even een wiki of Google doc online gooien met daarop een samenvatting van de plannen?

Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.

@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)
Tamara schreef op 20.11.2009 16:56

Op 13 december komt de FEESTCOMMISSIE bij elkaar om het over de meeting te hebben, en om van alles te bespreken en te regelen.

@Jelmer, lijkt me het beste als we dat doen NA 13 december ;)

Dit bericht sneeuwt zo weer onder, dan moet er weer een hele stapel pagina's doorgelopen worden.
En waarom staat die de democratisch gekozen 'feestcommissie' in hoofdletters?

Reageren