Ik ben bezig met het maken van een nieuwe site (dreamveaver cs3). Ik heb al lang een domeinnaam (mincomedia.com) en hosting. Maar nu wil ik een soort veiling maken waar mensen kunnen bieden voor een plek op de homepagina. De hoogste bieder van de week mag een week zijn banner plaatsen. De betaling wil ik regelen via targetpay. Ik wil het liefste zonder account, maar met vertificatiecode (waarschijnlijk verkeerd gespeld) en een balk waar hij zijn e-mail kan ingeven. Dit adres had ik dan graag naar mijn e-mail gestuurd gekregen. Zou iemand me willen helpen met een script?
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
En hoeveel mensen gaan die advertentie wekelijks zien? Welke groep mensen komt er op jouw site? Dat zijn twee dingen die je er toch wel bij moet vermelden als je zo'n aanbod doet. En ik acht de kans klein dat iemand hiervoor een compleet script gaat maken.
ik ben hobbyfotograaf (sony alpha 350), en zet de foto's op mijn site. Die kunnen mensen voor een kleine bijdrage downloaden. Het aantal unieke bezoekers zal dus waarschijnlijk redelijk hoor liggen.
[quote='Minc schreef op 29.10.2009 14:52']Het aantal unieke bezoekers zal dus waarschijnlijk redelijk hoor liggen.
En waarom denk je dat?
En zijn genoeg sites met foto's die nauwelijks bezocht worden.
Maak jij foto's van een bijzonder onderwerp dat vrijwel niemand fotografeert?[/quote]
van hunzelf. Bijv. van activiteiten op school. normaal betalen ze 70 cent (en ze kopen gemiddeld 10 foto's) per foto, terwijl ze voor 1 of 2 euro alle foto's kunnen downloaden. En de school heeft héél veel leerlingen (trevianum). Ik zit daar ook bij de kroew.
Maar nu wil ik een soort veiling maken waar mensen kunnen bieden voor een plek op de homepagina. De hoogste bieder van de week mag een week zijn banner plaatsen.
Dus welke gegevens wil je bewaren?
- Gegevens van de bieder
- Hoeveel er geboden is
- (voor) Wanneer er geboden is
Ik wil het liefste zonder account, maar met vertificatiecode (waarschijnlijk verkeerd gespeld) en een balk waar hij zijn e-mail kan ingeven. Dit adres had ik dan graag naar mijn e-mail gestuurd gekregen.
Ok, 'gegevens van de bieder' is nu gespecificeerd als e-mailadres.
Via, bijvoorbeeld, de PHP mail() functie kun je zowel de bieder zijn/haar verificatiecode sturen als jezelf een mailtje sturen met de gewenste gegevens.
[quote='Minc schreef op 29.10.2009 14:37']Maar nu wil ik een soort veiling maken waar mensen kunnen bieden voor een plek op de homepagina. De hoogste bieder van de week mag een week zijn banner plaatsen.
- Gegevens van de bieder
- Hoeveel er geboden is
- (voor) Wanneer er geboden is
Ik wil het liefste zonder account, maar met vertificatiecode (waarschijnlijk verkeerd gespeld) en een balk waar hij zijn e-mail kan ingeven. Dit adres had ik dan graag naar mijn e-mail gestuurd gekregen.
Ok, 'gegevens van de bieder' is nu gespecificeerd als e-mailadres.
Via, bijvoorbeeld, de PHP mail() functie kun je zowel de bieder zijn/haar verificatiecode sturen als jezelf een mailtje sturen met de gewenste gegevens.
Zou iemand me willen helpen met een script?
Bij dezen :)[/quote]
hartelijk dank!!!
- Gegevens van de bieder (nee, alleen e-mail)
- Hoeveel er geboden is (ja, lijkt mij handig)
- (voor) Wanneer er geboden is (nee, gewoon iedere keer volgende week)