Ik ben bezig met het maken van een nieuwe site (dreamveaver cs3). Ik heb al lang een domeinnaam (mincomedia.com) en hosting. Maar nu wil ik een soort veiling maken waar mensen kunnen bieden voor een plek op de homepagina. De hoogste bieder van de week mag een week zijn banner plaatsen. De betaling wil ik regelen via targetpay. Ik wil het liefste zonder account, maar met vertificatiecode (waarschijnlijk verkeerd gespeld) en een balk waar hij zijn e-mail kan ingeven. Dit adres had ik dan graag naar mijn e-mail gestuurd gekregen. Zou iemand me willen helpen met een script?
[quote='Minc schreef op 29.10.2009 16:32']maar zou het bijv. mogelijk zijn dat alles automatisch gaat, en mensen automatisch hun afbeelding's url kunnen ingeven?
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt.
Ga 'ns aan de slag en kom terug als iets echt niet lukt :)[/quote]
IDEE: mensen bieden, maar geven meteen de banner-url op (locatie waar de afbeelding van de banner staat). Ook de link waar de banner naar moet verwijzen. Degene die het hoogste bod heeft geplaatst krijgt op maandag automatisch een mail dat de advertentie online is en dat hij kan betalen (betaal link).
Is dat mogelijk?
Ik heb zelf totaal geen script-ervaring. Alleen een héél klein beetje html
Ik heb zelf totaal geen script-ervaring. Alleen een héél klein beetje html
Dan zul je toch echt iemand moeten inhuren en dat is helaas niet gratis.
Wellicht dat je iemand kunt vinden die het voor weinig wil doen als 'leerprojectje' in plaats van de vrij dure profs.