Anime is nog een relatief nieuw concept in Nederland maar is razend snel aan het groeien, ik ben (ook vanwege ik zelf een anime fan ben) bezig met een community voor de Nederlandse anime fans te bouwen.
Het zal onder andere een forum, profielen, nieuws, reviews en een nederlandse encyclopedie bevatten.
Voor de nieuwsgierige, ik bouw het op Wordpress MU.
Ik heb al 2 pagina's ontworpen en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
- Homepage
- Blog post/Page
---
Ik zoek overigens ook nog vrijwillige ontwikkelaars met verstand van php/mysql die hieraan zouden willen meewerken (het liefst natuurlijk al eerder ervaring met wordpress systemen).
---
Vind het een goed lay-out voor dit genre. Je kan lekker veel informatie kwijt, alleen staat die lelijke Google ad verpest het geheel een beetje. Als ik jou was zou ik die ad ergens bij content plaatsen.
@ Maik: Alle hulp is welkom, is er een manier anders dan phphulp dat ik je kan bereiken? En inderdaad, chaos hoort bij anime, vooral als je naar japanse anime site's kijkt. Die zijn tien tallen erger dan dit.
@ Mr.Ark & Marcel: Ja, ik ga nog bedenken wat ik met die ad ga doen, moet ze wel ergens laten though. :)
@ Niels: Thanks. Ik stond trouwens ook al te denken over iets als gold members, zoals bij hyves. Ik moet alleen nog een goed plan bedenken hiervoor, dat doe ik wel wanneer ik tijd heb, ben momenteel nog te druk met het ontwerpen bezig.
Toevoeging: Ik ga waarschijnlijk ook kijken of ik bepaalde data van Hyves kan halen doormiddel van hun API.
@ Niels: Thanks. Ik stond trouwens ook al te denken over iets als gold members, zoals bij hyves. Ik moet alleen nog een goed plan bedenken hiervoor, dat doe ik wel wanneer ik tijd heb, ben momenteel nog te druk met het ontwerpen bezig.
Toevoeging: Ik ga waarschijnlijk ook kijken of ik bepaalde data van Hyves kan halen doormiddel van hun API.
Ziet er wel netjes uit! Maar Hyves API is niet voor commercieel gebruik..