Anime is nog een relatief nieuw concept in Nederland maar is razend snel aan het groeien, ik ben (ook vanwege ik zelf een anime fan ben) bezig met een community voor de Nederlandse anime fans te bouwen.

Het zal onder andere een forum, profielen, nieuws, reviews en een nederlandse encyclopedie bevatten.

Voor de nieuwsgierige, ik bouw het op Wordpress MU.

Ik heb al 2 pagina's ontworpen en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
- Homepage
- Blog post/Page

---
Ik zoek overigens ook nog vrijwillige ontwikkelaars met verstand van php/mysql die hieraan zouden willen meewerken (het liefst natuurlijk al eerder ervaring met wordpress systemen).
---

Thanks,
Mitchell
SanThe schreef op 03.11.2009 11:48
Kom niet op de site. DNS is niet in orde.
http://thednsreport.com/?domain=xevodesign.nl
Ik heb daar weinig verstand van, hoe zou ik dat moeten oplossen?

@ Thomas: Dat is jammer, ik had me er nog niet in verdiept dus wist dit niet. Thanks voor de heads up.

Edit: Hier staat dat ik het gewoon mag gebruiken zolang ik het maar niet voor advertentie doel einden gebruik.
Mitchell schreef op 03.11.2009 12:40
Ik heb daar weinig verstand van, hoe zou ik dat moeten oplossen?

Host nemen die daar wél verstand van heeft. Dus geen b-one en ook geen firstfind.
Mitchell schreef op 03.11.2009 11:22
@ Maik: Alle hulp is welkom, is er een manier anders dan phphulp dat ik je kan bereiken?

Ik heb je een PM gestuurd met mijn msn, dit moet voldoende zijn !
Heb je toegevoegd.

@ SanThe: Voor de OBT zal ik wel gaan zoeken voor een betere host, nog enige suggesties voor zo'n "zware" website?
@ Mitchell

-> http://www.one.com/nl/

Hier heb ik goeie verhalen over gehoord...

Voordeel is dat je onbeperkt data verkeer hebt, en je kan vast en zeker je ruimte vergroten als die bijna vol is, nou vind ik 25 Gig al aardig groot.
ik vind het persoonlijk wel in orde, ik zou alleen die xevodesign string uit al u images halen. komen een beetje storend over vind ik.
Mr.Moe schreef op 03.11.2009 22:11
ik vind het persoonlijk wel in orde, ik zou alleen die xevodesign string uit al u images halen. komen een beetje storend over vind ik.

Denk je niet dat dat op dit moment als een watermerk fungeert om kopiëren tegen te gaan?
Mr.Ark schreef op 03.11.2009 21:38
@ Mitchell

-> http://www.one.com/nl/

Hier heb ik goeie verhalen over gehoord...

Voordeel is dat je onbeperkt data verkeer hebt, en je kan vast en zeker je ruimte vergroten als die bijna vol is, nou vind ik 25 Gig al aardig groot.
Haha, b-one is one.com, dat is waar de site momenteel al op draait. Ik heb overigens ook het 25 gig pak. Het probleem is alleen dat deze daarna niet verder meer kunnen, dus ik ga nu al beginnen voor het zoeken voor een host die dit soort site's kunnen draaien en ook uitbreiding tot het oneindige hebben.

@ Jan: Klopt, ik gebruik die copyright notice om kopiëren te voorkomen, ik heb daar al 12 uur aan werk in zitten (beide) dus wil niet dat iemand anders ze kopieert en voor zichzelf gebruikt in 10 seconden.
Hey, even een kleine update, heb net me voorpagina omgezet in html en css.

Kijk hier. Paar kleine veranderingen gemaakt, maar verder lijkt hij exact. Overigens nog niet getest in IE6 en IE7, zit op een Win7, dus heb alleen IE8 hier.
@mitchell: kan je mij miss ff pm'en als je zo'n hosting hebt gevonden? ik zoek die zelf nl. ook. (en het liefst een met een grote database opslagcapiciteit.

mvg,

Reageren