Beste mensen,

Vorige week dinsdag ben ik begonnen met mijn bedrijfspagina,

Deze is nog niet helemaal af maar de bedoeling is dat deze vanavond online zal komen voor de testers die staan te wachten.

Graag zou ik van jullie een reactie willen wat jullie van het systeem vinden etc etc.

De site is nog niet helemaal af maar alle systemen voor de gebruikers wel.

www.php-scripting.com

Je zal een scherm voor je krijgen om eerst in te moeten loggen.
Hieronder zijn 2 logins,, want op sommige browsers werkt de eerste niet en sommige de 2e niet,, beetje raar maarja,

Login: user
ww: loltje

Login: Admin <<-- let op hoofdletter
ww: loltje

Verder heb ik geen testacounts voor jullie aangezien er maar 1 persoon tegelijk op 1 account kan zijn, Als iemand anders inlogt zal de andere uitgelogt worden.

Maar jullie kunnen je gewoon registreren en er zal u geen mail verstuurt worden want overmorgen zullen deze uit de database verwijderd worden.

Jullie mogen bestellingen plaatsen en een ticket insturen als jullie geld op jullie account willen laten zetten.

Echter bij een bestelling plaatsen zal u wel een mail ontvangen met een factuur,

Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.

Dit is enkel nog om alles te testen, dus je zit nergens aan vast.

Edit: Concept idee komt van www.deziweb.nl

BVD

Tim

Topic verplaatst naar site reviews.

SanThe.
Beide logins werken niet
Bij mij ook niet...

Is het niet eerst slim om alle pagina's af te maken voordat je hem online gaat gooien?
Die worden ook eerst afgemaakt voordat mensen er op mogen bestellen, staat ook bovenaan.

Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen

Probeer BTW firefox,,, en anders 2x inloggen dan op annuleren en dan effe refreshen

Ik gebruik firefox, Krijg telkens die melding dat gegevens fout zijn.

[Edit]

Grappig, Als ik het domein phphulp.nl wil bestellen, dan staat er dat die beschikbaar is.
haha, Lekker scherp Jaron, goed bezig..., dit kan inderdaad niet door de beugel..
@ark.

Klopt,, Ik ben nog steeds bezig om de .nl en .eu server te fixe

Die dingen doen een beetje raar,

En dat het concept idee van deziweb is gehaalt ja,

Rip,, Nee,,

Heb zelfs al een mail van hun gehad dat hun er niet erg blij mee zijn maar aangezien niks van hun site komt en alles zelf is gemaakt kunnen ze me niks maken...

Maarja,,

Weer terug naar het onderwerp aub
Kerel,

Het systeem is helemaal zelf gemaakt en zoals ik NET OOK AL ZIJ,

JAH HET CONCEPT IDEE KOMT VAN HUN!!!!

Daar ga ik ook niet moeilijk doen,

Maar alle systemen zijn zelf gemaakt,

Deziweb heeft btw ook hun scripts nooit vrijgegeven,

Dus aub terug naar het onderwerp,, als ik een duscussie topic wou hebben had ik die wel gestart

Tim

Reageren