Je zal een scherm voor je krijgen om eerst in te moeten loggen.
Hieronder zijn 2 logins,, want op sommige browsers werkt de eerste niet en sommige de 2e niet,, beetje raar maarja,
Login: user
ww: loltje
Login: Admin <<-- let op hoofdletter
ww: loltje
Verder heb ik geen testacounts voor jullie aangezien er maar 1 persoon tegelijk op 1 account kan zijn, Als iemand anders inlogt zal de andere uitgelogt worden.
Maar jullie kunnen je gewoon registreren en er zal u geen mail verstuurt worden want overmorgen zullen deze uit de database verwijderd worden.
Jullie mogen bestellingen plaatsen en een ticket insturen als jullie geld op jullie account willen laten zetten.
Echter bij een bestelling plaatsen zal u wel een mail ontvangen met een factuur,
Je zal hiervoor eerst een online handtekening moeten zettten maar hier mag je ook gewoon bullshit invoeren.
Dit is enkel nog om alles te testen, dus je zit nergens aan vast.
Volgens mij heeft Tim de login gewoon veranderd.
Als je trots bent op wat je gemaakt hebt doe je er überhaupt geen login op.
Tim, wees een kerel en haal die login weg.
Klopt ik heb de logins veranderd omdat ik graag wou weten wat beter op de site kon etc etc.
En had geen zin in een discussie topic,
Daarbij moet ik wel zeggen, Deziweb heeft vorige week al contact met mij opgenomen en ik wil zelf graag van een rechterlijke hand horen als ik iets aan moet passen.
Verder geen contact meer met Deziweb gehad na mijn reactie terug.
En de reden waarom de login er nog opzit is omdat de site nog niet helemaal af is.
Vrijdag zal deze geopend worden.
@Turmin
Klopt, mijn bedoeling was het daar te posten maar echter leek het script niet goed te zijn,
Momenteel heb ik dus een licentie van een script gekocht dat ik nu gebruik,
Echter is mijn 2e vraag of dit script niet gewoon gratis te verkrijgen is aangezien het gewoon een flash script is,
Het PHP gedeelte heb ik er zelf bijgebouwt,, Maar mocht het zo zijn dat het script gratis te verkrijgen is en mocht ik daar achter komen dan zal ik nogmaals het script schrijven en posten. (Aangezien ik niet die van mijn site post want die heb ik op maat van mijn site gemaakt)
Verder mogen jullie vrijdag weer lekker een discussie gaan voeren over mijn website, Maar ik vind dat een rechter hand dit moet gaan beslissen.
Verder vind ik het jammer dat er verder niet echt over het script etc is gepraat, Maar mochten er mensen zijn die graag een sitecheck willen doen zonder commentaar te geven omdat het concept hetzelfde is als een andere site. Stuur mij dan gerust een berichtje,,,
Als je nou direct erbij had gezet dat je design is gejat (concept is niet de goede term, het is echt gejat en niet anders) , dan had je al deze reacties niet gehad. Daarom heeft niemand het over de scripting, we hebben een hekel aan mensen die claimen iets zelf te hebben gemaakt en dat achteraf blijkt dat er helemaal niets van hun zelf af komt.
Vind tussen die 2 dingen toch een verschil zitten.
Maakt niet uit als je het zelf hebt gemaakt.. Je hebt het gekopieerd.. Wel eens waar geen 1 op 1 kopie.. Maar je hebt precies hetzelfde idee. Je hebt zelfs de kleuren hetzelfde.. Als je het in een andere template had gestopt die stukken beter is dan de vorige, dan had je lang niet zoveel commentaar gehad, omdat het dan niet teveel lijkt op een kopie.. Nu is dat dus wel, vandaar dat iedereen dit zegt.
Maar je wil het niet begrijpen op 1 of andere manier?