[quote='Arwin schreef op 30.11.2009 15:34']Hahahah, brilliant.
Weer een goed voorbeeld waarom er een nieuwe phphulp moet komen (en snel).
Uiteraard heeft bas dit binnen 2 uur opgelost, als je zoveel actieve leden hebt onderhoud je je website gewoon goed.
Waarom heeft hij het dan zonet niet gefixt? Want toen was hij online.[/quote]
Misschien was hij op school ofzo, en heeft hij geen zin om in te loggen in phpmyadmin of ssh? Of misschien kan hij dat niet op de locatie waar hij is?
Kwestie van geduld ;) De wereld gaat gelukkig verder en afgezien van een balkje wat iets langer is dan normaal is er verder niks ernstigs aan de hand.
[quote='Paradox™ schreef op 30.11.2009 16:24']Als zo'n soort dingen gebeuren ben ik altijd ook benieuwd naar hoe dit gedaan is xD..
Iemand die dit weet?
Met de cURL library?
Jah, dat zou zomaar kunnen, aangezien er geen IP check op lijkt te zitten.
for loopje met wat curl-settings en een verbinding openen en voila.[/quote]Hmm lang geleden dat ik nog eens met curl library heb gewerkt. Zou ik nog eens moeten doen.
[quote='Aar schreef op 30.11.2009 18:13'][quote='Paradox™ schreef op 30.11.2009 16:24']Als zo'n soort dingen gebeuren ben ik altijd ook benieuwd naar hoe dit gedaan is xD..
Iemand die dit weet?
Met de cURL library?
Jah, dat zou zomaar kunnen, aangezien er geen IP check op lijkt te zitten.
for loopje met wat curl-settings en een verbinding openen en voila.[/quote]Hmm lang geleden dat ik nog eens met curl library heb gewerkt. Zou ik nog eens moeten doen.[/quote]
Niet hier :(....