Je kan hem ook mailen en vriendelijk vragen hoe die aan zijn website komt, dat je precies eenzelfde website hebt en dat indien het gekopieerd is, dat een schending is van het auteursrecht en je schadevergoeding kan eisen.
Om meteen zijn site te gaan verkloten is ook weer zo lullig. Dat knulletje is 13 jaar, waarschijnlijk schrikt bovenstaande meer af dan meteen te spammen, en heeft hij niet eens in de gaten dat je niet iemand anders site mag kopiƫren.
Hij weet het maar al te goed! Hij heeft een hostingbedrijf (www.fun-4u.nl) en zit bij mij op school. Hij vond mij (een half jaar geleden) aardig en ik mocht "directuer" worden. Hij maakte de site ik regelde de rest. Toen hij de site klaar had bekeek ik hem en zei "prescies het zelfde als icehosting.nl!" Hij zij: '"ja het is illegaal maar niemand die het ziet". Behalve ik (en vele andere) dan. Toen kregen we ruzie.
Dus hij weet best dat het niet mag, misschien is het niet de beste oplossing (zie bericht boven) maar wie weet er een andere oplossing?
Wat een zielig triest ventje is dat die dat heeft gekopieerd :S Kzou zegge gooi een html boek naar zn hoofd waarin tut staan over hoe je een site maakt :P
nja kzou idd een mail sturen ja dan schrikt die wel (6)