Alleen de naam is anders! Ik heb de voorwaarden en content zelf bedacht en ik werd er wel even heel kwaad van!
Misschien ga ik binnekort ook een site maken die in actie komt tegen geripte sites!
Groeten Gerben
?
Onbekende gebruiker
09-04-2005 18:11
gewijzigd op 09-04-2005 18:11
Ik??
Tja daar is moelijk achter te komen. Enkele dingen:
- Ik zou niet weten waarom ik een server thuis zal draaien als ik 200 Mb voor een spot prijs huur
- Ik het enorm laag vind om iemand anders layout/style te stellen
- Het ook niet echt mijn style is
- Ik zo'n systeem anders had gedaan
- Ik 15 ben
- Ik Gerben niet ken en het lijkt me sterk dat hij bij mij op school zit want dan zou er nog iemand zijn op onze school met verstand van ICT en computers (tot op hede ben ik de einge :-))
....
(maar dit kan ook allemaal uit me duim gezogen zijn :-))
Waar wie zegt dat jij het niet bent??? Je probeert het wel van je af te schuiven :-):-):-):-)
Ik kan je vertellen dat het een template is. Natuurlijk mag hij de template ook gebruiken voor zijn site MAAR: dan moet hij de site niet rippen van mij maar downloaden van de template site. Want dit was er geript:
1) Intro tekst
2) Voorwaarden
3) Layout
Hoe ik weet dat hij mijn site heeft geript en niet toevallig ook de template gedownload heeft? De kleuren heb ik veranderd en hij had de zelfde kleuren, ik de header naar boven heb verplaatst en hij toevallig ook en het menu leek ook veel op die van mij!