Een beetje speuren op dé site waar de o-zo-leuke ads vandaan komen en tada:
http://demo.websocial.nl/
Zal dit het nieuwe design zijn?
maurice schreef op 04.01.2010 20:52
hoezo is er geen team is dit allemaal door 1 persoon gemaakt (d'r zijn toch echt meerdere administratie leden)
hoi ik ben henk ik gebruik geen leestekens want mensen kunnen toch wel lezen ze snappen toch wel wat ik bedoel waarom zou ik interpunctie gebruiken alles is zo toch wel duidelijk genoeg vind je niet ik vind van wel want anders zou ik niet zo typen toch
volgens mij Henk ga jij een beetje offtopic...
Henk schreef op 04.01.2010 20:56
[quote='maurice schreef op 04.01.2010 20:52']hoezo is er geen team is dit allemaal door 1 persoon gemaakt (d'r zijn toch echt meerdere administratie leden)
hoi ik ben henk ik gebruik geen leestekens want mensen kunnen toch wel lezen ze snappen toch wel wat ik bedoel waarom zou ik interpunctie gebruiken alles is zo toch wel duidelijk genoeg vind je niet ik vind van wel want anders zou ik niet zo typen toch[/quote]
Verveeld er zich ook één hoor. Jammer zulke reacties.
Henk schreef op 04.01.2010 20:56
[quote='maurice schreef op 04.01.2010 20:52']hoezo is er geen team is dit allemaal door 1 persoon gemaakt (d'r zijn toch echt meerdere administratie leden)
hoi ik ben henk ik gebruik geen leestekens want mensen kunnen toch wel lezen ze snappen toch wel wat ik bedoel waarom zou ik interpunctie gebruiken alles is zo toch wel duidelijk genoeg vind je niet ik vind van wel want anders zou ik niet zo typen toch[/quote]

Ik stem ervoor deze post als de meest onzinnige post van het jaar 2010 te nomineren.
zullen wij weer ontopic gaan AUB :)
Turmin schreef op 07.01.2010 18:55
[quote='Henk schreef op 04.01.2010 20:56'][quote='maurice schreef op 04.01.2010 20:52']hoezo is er geen team is dit allemaal door 1 persoon gemaakt (d'r zijn toch echt meerdere administratie leden)
Verveeld er zich ook één hoor. Jammer zulke reacties.[/quote]
Eddy Erkelens schreef op 07.01.2010 19:50
[quote='Henk schreef op 04.01.2010 20:56'][quote='maurice schreef op 04.01.2010 20:52']hoezo is er geen team is dit allemaal door 1 persoon gemaakt (d'r zijn toch echt meerdere administratie leden)

Ik stem ervoor deze post als de meest onzinnige post van het jaar 2010 te nomineren.[/quote]
Hij duid gewoon met een voorbeeld aan dat Maurice gewoon even op zijn taal moet letten. En daar heeft hij groot gelijk in.
maurice schreef op 08.01.2010 18:30
zullen wij weer ontopic gaan AUB :)

Nee.

Reageren