Een beetje speuren op dé site waar de o-zo-leuke ads vandaan komen en tada:
http://demo.websocial.nl/
Zal dit het nieuwe design zijn?
ook als bijna iedereen hier het niet zo mooi vind?.
maurice schreef op 03.01.2010 19:45
ook als bijna iedereen hier het niet zo mooi vind?.
Ja, ook dan
Je bent blijkbaar nog vrij nieuw hier,,
Het is hier geen democratie ofzo hoor.
van mijn profiel:
Registratie op 01.02.2009 15:26
is al wel iets minder dan een jaartje.. als het hier dan geen democratie is wat dan wel een dictator? (lijkt mij vreemd) je wilt bezoekers op je website toch te vrede houden? maar ik vind het wel leuk dat heel het team van deze website een layout aanpassing doet!
maurice schreef op 04.01.2010 19:53
van mijn profiel:
is al wel iets minder dan een jaartje.. als het hier dan geen democratie is wat dan wel een dictator? (lijkt mij vreemd) je wilt bezoekers op je website toch te vrede houden? maar ik vind het wel leuk dat heel [strong]het team[/strong] van deze website een layout aanpassing doet!

lol, het team
Mr.Moe schreef op 04.01.2010 20:01
[quote='maurice schreef op 04.01.2010 19:53']van mijn profiel:
is al wel iets minder dan een jaartje.. als het hier dan geen democratie is wat dan wel een dictator? (lijkt mij vreemd) je wilt bezoekers op je website toch te vrede houden? maar ik vind het wel leuk dat heel het team van deze website een layout aanpassing doet!

lol, het team[/quote]
maurice schreef op 04.01.2010 19:53
van mijn profiel:

lol, het team
haha, dit is echt lullig :D

Mr.Moe klikte het verkeerde icoontje

hoezo is er geen team is dit allemaal door 1 persoon gemaakt (d'r zijn toch echt meerdere administratie leden)
maurice schreef op 04.01.2010 20:52
hoezo is er geen team is dit allemaal door 1 persoon gemaakt (d'r zijn toch echt meerdere administratie leden)

Ja, je hebt Bas, Bas en vergeet Bas niet =]

Reageren