Hallo ik ben op zoek naar een stuk PHP en/of JS, waarmee ik kan voorkomen dat mensen per ongeluk van de pagina af gaan (de pagina betreft een lang formulier)
Heeft iemand toevallig iets wat daarvoor kan zorgen? Ik heb al zitten googlen maar daar vond ik alleen wat scipts om te melden wanneer de hele pagina word weggeklikt... het lijkt me mogelijk maar ik kan nergens vinden hoe! Als iemand iets weet hoor ik het graag!
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
SanThe.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou het best fijn vinden als er gereageerd word op een topic, en gezien het feit dat Editen niet zorgt dat mensen het topic opvalt... En bumpen is volgens mij alleen als je 2 berichten gaat sturen die makkelijk in 1 hadden gekunt; iets wat hierbij GEEN zin heeft
?
Onbekende gebruiker
05-01-2010 23:10
Leon schreef op 05.01.2010 23:06
[quote='SanThe schreef op 05.01.2010 22:50']Gelieve Niet Bumpen:
SanThe.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou het best fijn vinden als er gereageerd word op een topic, en gezien het feit dat Editen niet zorgt dat mensen het topic opvalt... En bumpen is volgens mij alleen als je 2 berichten gaat sturen die makkelijk in 1 hadden gekunt; iets wat hierbij GEEN zin heeft[/quote]
Nee, bumpen gaat er juist over dat je zorgt dat het topic opvalt. Nogal arrogant hé, het is gewoon voordringen.
Voordringen is als je nog niet geweest bent, en dit was iets wat al vergeten was
?
Onbekende gebruiker
05-01-2010 23:16
Leon schreef op 05.01.2010 23:12
Voordringen is als je nog niet geweest bent, en dit was iets wat al vergeten was
Jij bent echt een arrogant kut kereltje hé.
Je moet gewoon lekker wachten tot dat er iemand je komt helpen of dat er 24 uur verstreken is.
Als je bumpt zorg je ervoor dat je topic bij de 'Laatste forum berichten' bovenaan komt te staan, terwijl daar best onderaan nog een topic kan staan van iemand die nog geen hulp heeft gehad. Je dringt dan dus voor.
Ook is het hier phphulp, het is geen php-afhaal-chinees-ik-wordt-hier-bedient.
En ik heb daar aan toe te voegen dat je WEL zei dat je liever geen js wou gebruiken. en het <noscript> is html, waarin je zet wat de mensen zien als ze GEEN js hebben. dus de instructies, hoe ze js aanzetten oid. en ja het is phphulp, je kan hier van leren, maar dat doe je niet door een grote bek te geven op een reactie die je daad werkelijk kan helpen. en jou code te zien, heb je nog flink wat te leren.