[color=red]-> Raad het plaatje[/color]

Ik dacht, het werdt eens tijd voor een spelletje op dit forum.
Het spelletje is simpel en je hebt het vast en zeker al eens gedaan op een andere forums.

[color=red]-> Uitleg[/color]

Omdat ik de topic starter ben kies ik een plaatje, het plaatje moet redelijk beroemd/bekend zijn.

Iedereen kan gokken wat het plaatje is, degene die het plaatje raad mag een ander plaatje kiezen en dat moet dan weer geraden worden.

Om een plaatje te laten zien op een forum kan je de volgende code gebruiken.

-> [ignore]hier de link van het plaatje[/ignore]

[color=red]-> Regels[/color]

-> Hou het netjes, dus geen 18+ plaatjes van bekende personen, reden hiervoor is dat er nog jongeren hier rond lopen.

-> Plaatje moet een beroemd/bekend iets zijn. (voorbeeld: het plaatje van phphulp)

-> Het plaatje mag niet volledig toonbaar zijn. (Anders is het te makkelijk ^-^), je zou bijvoorbeeld photoshop kunnen gebruiken om een deel van het plaatje te showen.

-> Je mag er 1 tip bij geven, mag hoeft niet.

-> Zodra het plaatje is geraden mag de persoon die het plaatje heeft geraden een nieuw plaatje kiezen.

-> Als de persoon na 1 uur geen ander plaatje heeft gekozen mag iemand anders een plaatje posten.

[color=red]-> Overige[/color]

Als je nog andere regels weet of iets hieraan wilt toevoegen pm me dan gerust dan zal ik kijken of de regels worden aangepast.

Nu zullen veel mensen denken, ja waarom ga je nu als baas spelen. Dat is dus niet het punt, ik probeer iets op gang te zetten en wat leven in de community te gooien.

Mijn gekozen plaatje

Tip: Voor veel mensen "Hmm"

Succes met raden mensen !
De mac:D

Mogen ook screenshot van games?
Niels schreef op 07.01.2010 09:52
De mac:D

Correct, het was inderdaad de McDonalds.

Your turn..

Lijkt me wel dat je screenshots van games kan doen, zijn vast en zeker mensen die hem wel raden.
Ok:D Mac sucks uiteraard...:P Geef mij maar de Bagdad

<?php

die mac();

?>

Umm mijn favoriete spel

EDIT:

Voor als je aan het uploaden bent op je eigen webserver, let op de naam van je plaatje:P

Simpele (ook mijn favoriete spel dus) dat is

Wolfenstein enemy territory
en dan de map Oasis

Verder heb ik zo geen nieuw plaatje dus iemand anders?
@knuckless klopt helemaal:P

Speel je het al lang?
Niels schreef op 07.01.2010 13:41
@knuckless klopt helemaal:P

Speel je het al lang?

mwah 3 jaar ofzo maar zitten tijden tussen dat ik weer paar maand gestopt was en dan weer paar maand speel en dan weer stoppen :P speel het nu weer 2 a 3 maandjes jij?
[offtopic]Toevallig naar mijn avatar en naam gekeken? Elke dag een andere :-)[/offtopic]

Valt niet veel te raden he...
Aangezien er nog geen nieuw plaatje is heb ik maar weer eens 1 gekozen.

NASA natuurlijk

Je moet het wat moeilijker maken joh.

Trouwens, mogen internet memes ook? edit: of foto's van machines of plaatsen of gebouwen die in het nieuws zijn geweest?
@knuckless

Ik ook zoiets.. kben nu bezig met clanwars te spelen eigenlijk nog.. only etpro al vanaf het begin:P

XD

@jelmer..

Tuurlijk mag dat wel johxD

Pleur gewoon een plaatje neer wij raden wel:D

Reageren