[color=red]-> Raad het plaatje[/color]

Ik dacht, het werdt eens tijd voor een spelletje op dit forum.
Het spelletje is simpel en je hebt het vast en zeker al eens gedaan op een andere forums.

[color=red]-> Uitleg[/color]

Omdat ik de topic starter ben kies ik een plaatje, het plaatje moet redelijk beroemd/bekend zijn.

Iedereen kan gokken wat het plaatje is, degene die het plaatje raad mag een ander plaatje kiezen en dat moet dan weer geraden worden.

Om een plaatje te laten zien op een forum kan je de volgende code gebruiken.

-> [ignore]hier de link van het plaatje[/ignore]

[color=red]-> Regels[/color]

-> Hou het netjes, dus geen 18+ plaatjes van bekende personen, reden hiervoor is dat er nog jongeren hier rond lopen.

-> Plaatje moet een beroemd/bekend iets zijn. (voorbeeld: het plaatje van phphulp)

-> Het plaatje mag niet volledig toonbaar zijn. (Anders is het te makkelijk ^-^), je zou bijvoorbeeld photoshop kunnen gebruiken om een deel van het plaatje te showen.

-> Je mag er 1 tip bij geven, mag hoeft niet.

-> Zodra het plaatje is geraden mag de persoon die het plaatje heeft geraden een nieuw plaatje kiezen.

-> Als de persoon na 1 uur geen ander plaatje heeft gekozen mag iemand anders een plaatje posten.

[color=red]-> Overige[/color]

Als je nog andere regels weet of iets hieraan wilt toevoegen pm me dan gerust dan zal ik kijken of de regels worden aangepast.

Nu zullen veel mensen denken, ja waarom ga je nu als baas spelen. Dat is dus niet het punt, ik probeer iets op gang te zetten en wat leven in de community te gooien.

Mijn gekozen plaatje

Tip: Voor veel mensen "Hmm"

Succes met raden mensen !
Hele moeilijke, kan je een tip geven?
Volgens mij is het iets van apple.
Aangezien kip niet reageert lijkt het me dat iemand anders maar een plaatje moet kiezen.
Ghostbusters?
Mr.Ark schreef op 01.02.2010 20:01
Ghostbusters?

Correct!
poNji schreef op 02.02.2010 00:16
[quote='Mr.Ark schreef op 01.02.2010 20:01']Ghostbusters?

Correct![/quote]

hmmm, danmaar nog een gok, is het Ghostbusters?
RIP.PHPHulp schreef op 02.02.2010 00:33
[quote='poNji schreef op 02.02.2010 00:16'][quote='Mr.Ark schreef op 01.02.2010 20:01']Ghostbusters?

Correct![/quote]
hmmm, danmaar nog een gok, is het Ghostbusters?[/quote]
Eh..wat? oO
Mr. Ark your turn silly!!

Reageren