Voor mijn vervolgopleiding moet ik 2 thuisopdrachten maken, 1 daarvan is het maken van een website voor een nieuw product wat de eetlust tegen houd.
Ik ben er al wat aan begonnen, maar ik weet het allemaal niet meer, is er iemand die me een beetje kan helpen met tips?
Ik ben werkzaam bij een reclamebureau, en zo gaat dit altijd. 2 kleuren + 5 tinten van elke kleur (=10). 2+10 = 12. Anders heb je er 17. Dat wordt gewoon te divers en creëer je geen eenheid.
In de header staan de kleuren van het product.
Ik heb dit gemaakt met Zend Studio, designing is inderdaad niet mijn sterkste kant, geef mij maar wat PHP code (A)
Maar ik zal vanavond na het werken even kijken.
Bedankt voor alle adviezen, en ik wil wel iets zélft maken, niet overnemen en dingen veranderen, inspiaitie opdoen kan altijd natuurlijk :)
Ik heb naar jullie adviezen gekeken, en heb nu hetvolgende:
Als ik er morgen naar zal kijken zal ik misschien denken: bah, maar dat heb ik wel vaker, dan maak je iets, denk je WAUUUWWW this is it ... dan slaap je een nachtje, en dan kijk je weer en denk je UHHHHL.. :P
Iemand nog op- en/of aanmerkingen?
Ik weet alleen nog niet wat ik precies met de header aan moet ...
Bovenstaande opmerkingen over de kleuren ben ik het volledig mee eens. Ik weet niet welke opleiding jij volgt, maar volgens mij is de opmaak voor de meest standaard opleidingen goed genoeg en is het volgens mij ook niet echt nodig om hem volledig web2.0 te maken.
Volledig Web 2.0 ?
Naast de technische vernieuwingen wordt Web 2.0 vaak ook in verband gebracht met een bepaalde visuele stijl. Er moet echter rekening mee worden gehouden dat grafische elementen geen integraal deel uitmaken van Web 2.0, noch vasthangen aan de evolutie die Web 2.0 eigenlijk is. Grafische tendensen doen zich volledig los van technische, sociologische en marketinggerichte evoluties voor.