Beste,

Voor mijn vervolgopleiding moet ik 2 thuisopdrachten maken, 1 daarvan is het maken van een website voor een nieuw product wat de eetlust tegen houd.
Ik ben er al wat aan begonnen, maar ik weet het allemaal niet meer, is er iemand die me een beetje kan helpen met tips?

B.v.d., Joost.
Gebruik eens een wat lichtere kleur groen.
Gebruik ook eens brushes of patterns daar kun je ook leuke dingen mee.
Misschien shadows gebruiken etc.
Look around and observe..
Haal dat babyblauw weg, dat ziet er niet zo mooi uit. Gebruik licht en donkergroen bij elkaar (wel heel donkergroen)

Chocoladebruin staat ook mooi bij die kleur groen. Maar groen en blauw, nee dat is het niet.
Wat vinden jullie hiervan:
Er komen later wel nog wat plaatjes tussen de tekst wat het geheel wat opfleurt.
disclaimer en sitemap onderin de footer zetten en deze footer een veel kleiner lettertype geven en wat grijzer?

zwarte lijnen wat lichter maken en de lijntjes tussen de menu items weghalen zodat je alleen de tab ziet?

het oranje iets lichter en geen witte rand om de headertekst?

ik roep maar wat dingen die het eventueel wat fijner kunnen maken om ernaar te kijken naar mijn idee.
De head tekst staat de dicht bij de content vind ik.
Geweldig, een stuk rustiger/zakelijker!

Nu nog een ander lettertype?

De groene achtergrond meer donkerbruin maken als test? bijna zwart maar niet helemaal. Springt je site er lekker uit.

niet je logotekst embossen of hoe dat ook heet?

have fun
Als de bedoeling van de website is om mensen hun eetlust te ontnemen dan slaag je daar absoluut in: mijn eetlust is weg na het zien van dit gedrocht. Sorry voor de nogal platte reactie.

Lees nou eens goed bovenstaande reacties door. Hoe vaak is er al wel niet gezegd dat je een ander lettertype moet gebruiken (schreefloos)?

En wees nou eens eerlijk: vind je dit eruit zien als een mooie hedendaagse website? Ik niet. De kleuren zijn echt verschrikkelijk. zoals ik al zei: Mijn eetlust verdwijnt er gewoon van en dat zegt bij mij een hoop!

Het logo (letters) is ook niet mooi.

Geen flauw idee welke opleiding je volgt, maar als je hiermee een voldoende zou scoren: amai, amai zeg.....

Reageren