Ok, nou ben ik echt boos, wie heeft er op mijn account ingelogd en dit veranderd? Bas was jij het? Bas als je voor dat PHPHulp uit de lucht gaat iets van een berichtje nog op de website zet en daar mijn revolutie in aankondigt en even een verwijzing doet naar de vrije community waar geen dictatuur en censuur is, zou ik dat zeer op prijs stellen.
niek schreef op 01.02.2010 22:38
[quote='Paradox� schreef op 01.02.2010 22:36'][quote='Hoithebest schreef op 01.02.2010 22:34'][quote='niek schreef op 01.02.2010 22:26'][quote='Paradox™ schreef op 01.02.2010 22:17'][quote='Steffan schreef op 01.02.2010 22:14']Of hij heeft te lang naar jouw avatar gekeken.. daar word je ook gek van.
Van jouwe ook hoor, cyaan op wit *pijnlijk*[/quote]
Ah serieus

Snap je nou echt niet dat je avatar echt faakking irritat is?! Just get rid of it!!![/quote]

Agree.[/quote]
I don't give a fuck :D, nergens zien staan dat m'n avatar verboden is :D[/quote]

Hoe kansloos ben je als je daar geen rats ass om geeft ?[/quote]
Zo kansloos dat de kansloosheid er vanaf druipt.
Lol @ iedereen!

Bijna niemand heeft mijn boodschap ontvangen! Maar dat komt nog wel!

Wie heeft trouwens mijn naam terug gedaan naar Tommy? En mijn topic aangepast? Dat is dus echt onbeschoft, verdomde censuur hier!

Voor de duidelijkheid opnieuw, TJVB heeft hier niks mee te maken en ik ben dus gewoon iemand anders als TJVB of Tobias!

En ik weet dat ik zielig ben en dat ontken ik ook niet, maar Bas, serieus, wie is er nou zieliger? Jij bent je verdomde uitstellen en je verdomde censuur en je verdomde dictatorschap! Please ban me! Echt ik smeek je! Dan zak je lekker in de strondt!

Echt geweldig dit allemaal! Like I said, the revolution is comming! (but it wil take some time, maybe by july or so)
Echt geweldig dit allemaal! Like I said, the revolution is comming! (but it wil take some time, maybe by july or so)

Inderdaad, wist het al.

[color=red]@ Bas[/color]

Komt er nog een update dat de stekker van phphulp eruit gaat?
@Tommy onbeschoft? Volgens mij ben jij de enige hier... Wat geeft jou het recht zo de boel onder de kliederen. Ja kliederen, zoals alleen kleuters dat kunnen.
Liever te laat, dan spam.
Steffan schreef op 01.02.2010 23:12
@Tommy onbeschoft? Volgens mij ben jij de enige hier... Wat geeft jou het recht zo de boel onder de kliederen. Ja kliederen, zoals alleen kleuters dat kunnen.

Kom op. Dit is toch al een vergaarbak hier. Waarom dan niet trashen en ergens anders heen? Hebben we ook nog een beetje lol.

Nee kijk, ik verkondig mijn ideeën en plannen hier. Als je niet wilt luisteren heb je pech. Wie geeft jou het recht om mij terecht te wijzen? Precies!
Omdat Tommy waarschijnlijk zoiets heeft van "fuck it" :P
(en waarom wisten menschjes dat het Tommy was? Ok, ik was wat voorbarig met m'n WHOIS, wist ook niet dat TJVB gewoon host was...)

Maarja, juli was de beloofde datum van "Revolution is comming", dan is het in ieder geval eerder dan Bas :+

Reageren