Ok, nou ben ik echt boos, wie heeft er op mijn account ingelogd en dit veranderd? Bas was jij het? Bas als je voor dat PHPHulp uit de lucht gaat iets van een berichtje nog op de website zet en daar mijn revolutie in aankondigt en even een verwijzing doet naar de vrije community waar geen dictatuur en censuur is, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Merken jullie het ook?, de advertenties doen het al een tijd niet ^^. Gaat bas dan daadwerkelijk de stekkers eruit trekken ??
Afra schreef op 01.02.2010 23:17
Omdat Tommy waarschijnlijk zoiets heeft van "fuck it" :P
(en waarom wisten menschjes dat het Tommy was? Ok, ik was wat voorbarig met m'n WHOIS, wist ook niet dat TJVB gewoon host was...)

Maarja, juli was de beloofde datum van "Revolution is comming", dan is het in ieder geval eerder dan Bas :+

Niks is beloofd, (ach, voor het zelfde geld lul ik compleet uit m'n nek en ben ik niks van plan), maar dat is misschien een heel klein beetje een uitgangsdatum VOOR ME ZELF. Natuurlijk werk ik met andere mensen samen en ben ik daarvan afhankelijk en spelen zij ook een grote rol. Ik wil iig DIT JAAR nog íets online hebben, is het niet een tijdelijk forum dan is het wel een alpha versie die door (een selecte groep) getest kan worden. En nogmaals, ik beloof niks! Ik zal alleen zeggen, er zal een alternatief komen voor deze stink site!

Mr.Ark schreef op 01.02.2010 23:19
Merken jullie het ook?, de advertenties doen het al een tijd niet ^^. Gaat bas dan daadwerkelijk de stekkers eruit trekken ??

Lees mijn topic start even, als dat gebeurt weet je het ;)
[color=red]LIVE[/color]

Volgens mij is bas net aan de telefoon: Live Stream

Hij is helemaal de weg kwijt.

[color=red]LIVE[/color]
Mr.Ark schreef op 01.02.2010 23:27
[color=red]LIVE[/color]

Volgens mij is bas net aan de telefoon: Live Stream

Hij is helemaal de weg kwijt.

[color=red]LIVE[/color]

Ow die gast xD
BAS IK ZIE GEEN BERICHT OP DE VOORPAGINA DAT PHPHULP DOWN GAAT! Nu snel!

Edit: ik ga even een sigaretje roken en dan ben ik terug om jullie bij te staan in de strijd tegen Bas.

Bas vond mijn avatar niet leuk dus dacht hij ik verwijder 'm, maar in z'n onkunde heeft hij alle avatars verwijderd!
Bas vond mijn avatar niet leuk dus dacht hij ik verwijder 'm, maar in z'n onkunde heeft hij alle avatars verwijderd!

+1 lol

Hij is helemaal de weg kwijt, doelend op: Live Stream
Mensen hier, ik ga lekker naar de stad met m'n vrienden en me kapot zuipen (en jullie maar hopen dat ik hier morgen niet meer ben). En Bas, ik drink er ook eentje voor jou!

Reageren