[color=red]Update ![/color]

[color=red]Nieuws bericht is verwijderd[/color]

[color=red]Update 2[/color]

[color=red]Alles was een hoax, phphulp was gehacked[/color]

Beste,

Na het nieuws te hebben gelezen -> http://www.phphulp.nl/nieuws/205/ zou ik even de aandacht van jullie willen.

Er zal geen nieuwe versie van PHPHulp komen. Er schijnen enkele leden te werken aan een nieuwe community welke aanzienlijk beter zou moeten worden dan PHPHulp. Ik steun deze actie en zal de ontwikkeling en het onderhoud van PHPHulp staken.

Binnen enkele dagen gaat PHPHulp op zwart.

Er zitten een x aantal mensen dom te doen op dit forum waaronder ik zelf, toch vind ik dat er een Bedankje moet plaats vinden voor bas.

PHPHulp heeft heel veel jaar bestaan en er zijn vast en zeker ook leuke tijden geweest, dit topic is voor bas.

O ja, Laten we alle Moderators ook niet vergeten !

Bas en de moderators bedankt voor het korte jaar op dit forum, heb veel bijgeleerd !

R.I.P

[color=red]PS: Houd dit topic A.U.B schoon, dank u.[/color]
@ SanThe

Kan jij niet ingrijpen?, jij hebt wel verstand van servers toch? Kan je niet iets doen zodat phphulp niet bereikbaar is ?
Mr.Ark schreef op 02.02.2010 18:46
Straks is het één van ons die in dit topic zit te posten. haha !

Huh, ik vat m niet helemaal. :P

mja. Heeft iemand het nummer van Bas? xD
Mr.Ark schreef op 02.02.2010 18:48
@ SanThe

Kan jij niet ingrijpen?, jij hebt wel verstand van servers toch? Kan je niet iets doen zodat phphulp niet bereikbaar is ?

Nee, en als ik dat al kon dat zou ik het niet doen want dat is aan Bas en niet aan mij. Hij mag mij wel het domein overdragen, dan kan en wil ik wel handelen.
@GI ACE

Dus diegene die in dit topic wel eens gepost heeft dat die de site wel ens gehackt hebt kunnen hebben:)
SanThe schreef op 02.02.2010 18:50
[quote='Mr.Ark schreef op 02.02.2010 18:48']@ SanThe

Nee, en als ik dat al kon dat zou ik het niet doen want dat is aan Bas en niet aan mij. Hij mag mij wel het domein overdragen, dan kan en wil ik wel handelen.[/quote]

dan wil ik ook wel helpen:P
Met z'n allen DDOS Attack zodat hij overbelast wordt en offline staat? lol
Mr.Ark schreef op 02.02.2010 18:53

Awesome! ='D xD
GI ACE schreef op 02.02.2010 18:54
[quote='Mr.Ark schreef op 02.02.2010 18:53']Met z'n allen DDOS Attack zodat hij overbelast wordt en offline staat? lol

Awesome! ='D xD[/quote]

Lol, zorg maar dat je 25 personen vindt, in je eentje lukt het niet zo makkelijk.
Mr.Ark schreef op 02.02.2010 18:53

Ik kan de lol niet zien in het vernielen van andermans spullen, ook al is dat digitaal.
Mr.Ark schreef op 02.02.2010 18:36
@ PHP Newbie

Gister toen dat artiekel online kwam dat phphulp uit de lucht zou gaan. Toen vond ik het wel een beetje vreemd dat jij al na 1 tot 3 seconden een reactie had geplaatst in het topic met: Nou hier gaan we dan. Heb jij hier misschien iets mee te maken?

Correct me if i'm wrong ^^

Sorry dat ik vaak nog laat op phphulp zit...

Reageren