Er zal geen nieuwe versie van PHPHulp komen. Er schijnen enkele leden te werken aan een nieuwe community welke aanzienlijk beter zou moeten worden dan PHPHulp. Ik steun deze actie en zal de ontwikkeling en het onderhoud van PHPHulp staken.
Binnen enkele dagen gaat PHPHulp op zwart.
Er zitten een x aantal mensen dom te doen op dit forum waaronder ik zelf, toch vind ik dat er een Bedankje moet plaats vinden voor bas.
PHPHulp heeft heel veel jaar bestaan en er zijn vast en zeker ook leuke tijden geweest, dit topic is voor bas.
O ja, Laten we alle Moderators ook niet vergeten !
Bas en de moderators bedankt voor het korte jaar op dit forum, heb veel bijgeleerd !
R.I.P
[color=red]PS: Houd dit topic A.U.B schoon, dank u.[/color]
Is overbelasting vernielen? Een site die door teveel mensen wordt bekeken geraakt misschien overbelast, dan kun je die mensen toch niet de schuld geven dat ze je server kapot hebben gemaakt?
Waarom besteden mensen hier eigenlijk aandacht aan? Iedereen weet dat het steeds een Hoax is, toch zijn er mensen die er op in gaan..
Haha, echt geniaal hoeveel mensen hier toch nog op in gaan. Het getuigt van ofwel slecht karakter ofwel weinig kennis ofwel weinig levenservaring.
Dus voor de mensen die hier op reageren, en hier serieus over nadenken:
zelfreflectie!! Kijk naar je zelf, en ga na of zulke artikelen waar kunnen zijn, en je zult zien dat dit niet echt het geval is. Er zijn een paar jongetjes ( tussen de 15 en 19 jaar denk ik..) die hier de boel een beetje lopen te verzieken, en daar zelf over posten. Ze schuiven het op elkaar af, maar eigenlijk weten ze dondersgoed wie de boel verziekt.
Is overbelasting vernielen? Een site die door teveel mensen wordt bekeken geraakt misschien overbelast, dan kun je die mensen toch niet de schuld geven dat ze je server kapot hebben gemaakt?
Opzettelijk overbelasten is vernielen. Geen idee of phphulp een eigen server heeft, zo niet, dan haal je dus ook andere sites offline. Misschien wel webshops wat inkomstenderving betekent.
Verder is de server op dat moment "kapot" processen zijn "kapot" want ze doen niet meer wat ze moeten doen en iemand moet dat gaan repareren wat ook weer geld kost.
Waarom besteden mensen hier eigenlijk aandacht aan? Iedereen weet dat het steeds een Hoax is
Had dat even verteld aan ons dan gisteravond als je hier de opperbevel hebber wilt zijn.
Haha, echt geniaal hoeveel mensen hier toch nog op in gaan. Het getuigt van ofwel slecht karakter ofwel weinig kennis ofwel weinig levenservaring.
Lees het topic eens helemaal door, dan weet ej waar het over gaat.
zelfreflectie!! Kijk naar je zelf, en ga na of zulke artikelen waar kunnen zijn, en je zult zien dat dit niet echt het geval is. Er zijn een paar jongetjes ( tussen de 15 en 19 jaar denk ik..) die hier de boel een beetje lopen te verzieken, en daar zelf over posten. Ze schuiven het op elkaar af, maar eigenlijk weten ze dondersgoed wie de boel verziekt.
inderdaad, kijk jij eens naar jezelf, aan de reactie's te lezen lijkt het inderdaad 1 van ons te zijn !, moet je kijken hoe jij denkt, je denkt met een IQ van 80.
Hoe kunnen wij het nou zijn als we alternatieven proberen te bedenken om het te redden.
Vindt jouw reactie laag, en dan meen ik ook echt laag.
Verder is de server op dat moment "kapot" processen zijn "kapot" want ze doen niet meer wat ze moeten doen en iemand moet dat gaan repareren wat ook weer geld kost.
Inderdaad als je een groot schalige DDOS attack doet inderdaad, maar als je een kleine DDOS attack doet waardoor de site 5 minuten nodig heeft om een pagina te laden dan valt het reuze mee.
Inderdaad als je een groot schalige DDOS attack doet inderdaad, maar als je een kleine DDOS attack doet waardoor de site 5 minuten nodig heeft om een pagina te laden dan valt het reuze mee.
Dan duurt het laden van de pagina's op andere websites op de server ook 5 minuten. Zoals gezegd, wanneer daar webshops op draaien betekent dat inkomstenderving.
edit
En natuurlijk wanneer er gewoon een pagina van een bedrijf op draait kunnen potentiële klanten de website niet bezoeken. Kost klanten, dus inkomen
@Mr.Ark: Wat ik zou willen is dat alle kleutertjes die hier regelmatig aan het zieken zijn weer terug naar de kleuterschool gaan zodat ze daar kunnen leren spelen en omgaan met andere kinderen/mensen op een normale manier. Dit forum is/was een goed en bekend leermiddel voor vele php-ers. Door al dat geklier is er nog weinig aan kwaliteit te vinden. En dat vind ik zeer teleurstellend.
@GI ACE: Overbelasting door een moedwillige DDOS attack valt geheel buiten normaal functioneren. Je krijgt daar (met zo'n attack), als je dat goed doet, elke server mee plat. Dus, ja, dat noem ik vernielen.
@Mr.Ark: Wat ik zou willen is dat alle kleutertjes die hier regelmatig aan het zieken zijn weer terug naar de kleuterschool gaan zodat ze daar kunnen leren spelen en omgaan met andere kinderen/mensen op een normale manier. Dit forum is/was een goed en bekend leermiddel voor vele php-ers. Door al dat geklier is er nog weinig aan kwaliteit te vinden. En dat vind ik zeer teleurstellend.
Je hebt gelijk maar ja dan moet iedereen terug naar de kleuter school want iedereen kloot wel eens. en zeker de afgelopen tijd wat meer dan anders maar jah en waren eerst mods en nu niet. Dus ja dat is kicken he?