Het zou mooi zijn als je weer op de laatste pagina terecht komt (of bij het door jouw laatst gelezen bericht, in lijn met een bug/feature request eerder van iemand) wanneer je via "Laatste forum berichten" in het topic komt, of terug wordt gestuurd nadat je een reactie hebt geplaatst.
In dat laatste geval zou het helemaal mooi zijn als je dan ook naar je eigen reactie wordt gestuurd met een anchor o.i.d.
edit: Ik merk net dat je geen letters met accenten, zoals é, in je achternaam kan gebruiken. Zou op zich wel moeten kunnen toch?
edit 2: Waarom staat mijn emailadres bij interesses, zowel in m'n profiel als in m'n instellingen, en krijg ik het daar niet weg?
het helle uitelijk verspring op bepaalde plekken in het forumbijvoorbeeld hier:php mail met html
na het 3de bericht. en zit het menu wat hier nu links staat dan hellemaal onder aan.
item zit blijkbaar nog niet in de ubb parser. Dat alles na die eerste URL dik gedrukt is blijkt te komen door een <b r /> (met spatie!) Maar waar die vandaan komt...?
edit: nog een foutje in de parser. Zie bovenaan deze tutorial paginadeze tutorial pagina. Daar staat json_encode zomaar bovenaan. Ergens een 'echo' te veel laten staan? :P
Op begin pagina, als op een item klikt voor nu nieuws, kan daar geen target="_blank" op? Nu ga ik steeds naar .nu in het zelfde venster dus moet steeds phphulp.nl opnieuw aanroepen.
En als ik in een forum bericht een code in een nieuw venster wil openen doet hij dit niet, hij selecteert alleen de tekst