Meld hier je bugs.
rss feed scripts geeft een foutmelding
Bewegende GIF's zijn na upload niet meer bewegend...
Mogelijk beveiligingsrisico overigens ook, die "image.php".. Include namelijk ook externe bestanden........
Als je een bericht toevoegt wat geplaatst wordt op een nieuwe pagina, wordt je teruggestuurd naar de oude pagina.

En bij mij (Windows XP + Chrome) wordt het tekst veld van het reageren (de pagina die je krijgt als je op de knop reageren klikt en dus niet het snel reageren) flikkert 1 keer heel kort rood.
De titel van de profiel linkjes (als je een bericht gewijzigd hebt, kloppen niet. Hier staat profiel van). In broncode staat er dan <a href="" title="Profiel van "Naam van gebruiker""

[edit]
Sorry voor bump. Was handig geweest als dit automatisch aan het vorige bericht werd toegevoegd.
[/edit]
Proficiat met je nieuwe site bas, ziet er gelikt uit.

Even 2 dingen. Heb net een class geupload. Echter hierin staat een ?> in een string, welke de BB van de php code afbreekt. Misschien is hier iets aan te doen.

En linkjes, zoals in deze topic staan de targets niet op _blank. Heel irritant en basic knowledge toch? Misschien even aanpassen?
Pepijn S op 14/05/2010 19:50:17
En linkjes, zoals in deze topic staan de targets niet op _blank. Heel irritant en basic knowledge toch? Misschien even aanpassen?

Euh, misschien moet jij effe naar DTD's enzo kijken.
Bij strict mag je geen target gebruiken voor links. Dan is je html niet valid.
Basic knowledge toch?

Edit: Zie dtd, dit en dit.
Nested quotes werken ook niet echt lekker:

Een post met daarin
[quote]een andere quote...

werkt niet lekker [/quote]

Tot 1 quote diep is het wel mooi om deze weer te geven, dieper zou je gewoon kunnen negeren. Op dit moment wordt echter de eerste [/quote] tag gematched, waardoor de quote te vroeg afgesloten wordt.
Het is geen bug maar meer een opmerking:

Ik vind het zelf niet fijn dat je zoveel informatie moet opgeven.
Zoals je voor en achternaam, plaats, etc.
Ik kan mijn bericht niet editten in het 'Paginanummering' topic. Als ik op de edit button klik komt er wel een balk en kan ik de tekst veranderen maar als ik dan op opslaan klik komt weer me oude bericht.

Reageren