Hallo Allemaal,

Ik zou willen vragen of jullie deze site zouden willen beoordelen op functionaliteit en algeheel voorkomen. Ik zou ook graag zien dat er besteld werd, dan wel met de vermelding TEST PHP FORUM.

http://www.actionfoto.nl

Mijn dank is groot

Vriendelijke groeten,

Rico Otten
ActionFoto
looks = horrific
menuutjes had je overal moeten doorvoeren en gaan net langzaam genoeg om irritant te zijn.
functionaliteit = redelijk
it serves its purpose, but nothing more
Ik lees zojuist dat het geen commerciele site's mogen zijn, het gaat hier om een webwinkel. Dus dat is een probleem?

Kan ik alleen maar aandragen dat ik een hééle kleine beginnende ondernemer ben.

en misschien is het zelfs meer hobby als werk...

Toch bedankt voor de moeite :)
Dat is het probleem niet ;)
Maar ik geef hem gelijk, het is echt niets :|
wilde je niet afkraken ofzo maar het is niet het mooiste wat ik vandaag voorbij zie komen ( ook nie het lelijkste , ik bespaar iedereen de url wel :p )

kan je ook wel zeggen 'jooooo mooi man', maar dan zou ik gewoon liegen, en dat mag niet, van mijn pappa en mamma enzo :))
Ik ga met de kritiek aan de slag, overal het menu gaat me wel lukken en vindt ik wel iets hebben ook.

jammer om te horen dat jullie hem zo lelijk vinden. Ik heb namelijk mijn stinkende best gedaan.

gaat het om kleur of logo's?
Maak hem wat lichter, en dat groen met zwart is niet echt een super combo ;)
Het menu is een beetje vaag, die dingetjes ernaast zitten ook willekeurig lijkt het, niet zo mooi.

De rest is wel ok :)
<blink> in html is 10 keer erger dan <marque> dat ik al er vind dus echt not done...

Voor de rest weinig spectaculair.
Hiero wat kritiek:
Het menu is te traag
Het groene is te groen.
Verder is ie te blauw.
Frames
Probeer je iets te verkopen? Ik moet de producten zoeken...
en Scripten en functionaliteit? het feitelijk zoeken sorteren winkelen en bestellen?

als je test ingeeft bij opmerkingen dan gooi ik alles gelijk weg hoor :)
  • [item]Frames niks mis mee[/item]
    [item]Ik zal je zelfde menu layout als onder press.action.... gebruiken. Menu staat bij mij nu aan el kaar[/item]
    [item]Header zie ik alleen helm motor rijder[/item]
    [item]Producten moet je idd. voor zoeken[/item]
    [item]Gebruik ook in de webshop 1 lettertype[/item]
    [item]Gebruik geen mail tekentjes voor een e-mail adres (persoonlijke ergenis)[/item]
    [item]Andere achtergrond kleur misschien[/item]
    [item]Ontzettend leuk idee[/item]
    [item]Rand om foto's heen weghalen, is gewoon lelijk[/item]
    [item]Regelmatig kan hij pagina (in uitvouw menu) niet vinden..??[/item]
    [item]Tweede bestelscherm, waarom plots andere achtergrond kleur?[/item]
    [item]Waarvoor vind ik onder contact een e-mail adres en onder mail ook? Beetje dubbel op[/item]
    [item]Gastenboek staat niet echt proffesioneel[/item]
    [item]Ik heb ook wel eens commerciele site geplaatst hier, maak je dus geen zorgen[/item]

Veel kritiek? Valt wel mee, heb het meer kritiek op andere dingen en heb me dag vandaag niet :-( (Wiskunde SO..... grr...)

Voor de rest idee is hardtikke goed. TIP: Partner programma

Reageren