Hallo Allemaal,

Ik zou willen vragen of jullie deze site zouden willen beoordelen op functionaliteit en algeheel voorkomen. Ik zou ook graag zien dat er besteld werd, dan wel met de vermelding TEST PHP FORUM.

http://www.actionfoto.nl

Mijn dank is groot

Vriendelijke groeten,

Rico Otten
ActionFoto
Webmakerij schreef op 20.04.2005 21:38
  • [item]Frames niks mis mee[/item]
    [item]Ik zal je zelfde menu layout als onder press.action.... gebruiken. Menu staat bij mij nu aan el kaar[/item]
    [item]Header zie ik alleen helm motor rijder[/item]
    [item]Producten moet je idd. voor zoeken[/item]
    [item]Gebruik ook in de webshop 1 lettertype[/item]
    [item]Gebruik geen mail tekentjes voor een e-mail adres (persoonlijke ergenis)[/item]
    [item]Andere achtergrond kleur misschien[/item]
    [item]Ontzettend leuk idee[/item]
    [item]Rand om foto's heen weghalen, is gewoon lelijk[/item]
    [item]Regelmatig kan hij pagina (in uitvouw menu) niet vinden..??[/item]
    [item]Tweede bestelscherm, waarom plots andere achtergrond kleur?[/item]
    [item]Waarvoor vind ik onder contact een e-mail adres en onder mail ook? Beetje dubbel op[/item]
    [item]Gastenboek staat niet echt proffesioneel[/item]
    [item]Ik heb ook wel eens commerciele site geplaatst hier, maak je dus geen zorgen[/item]

Veel kritiek? Valt wel mee, heb het meer kritiek op andere dingen en heb me dag vandaag niet :-( (Wiskunde SO..... grr...)

Voor de rest idee is hardtikke goed. TIP: Partner programma

Hey héél erg bedankt voor deze scherpe opmerkingen. Er is gelijk aan gewerkt en het merendeel van de dingen is alweer aangepast.

Hier hebben we echt iets aan gehad :}

rechtermuisklik blokkeren is ook erg passé, als je wil kan je toch alles op je computer zetten...
Kasper schreef op 20.04.2005 23:38
rechtermuisklik blokkeren is ook erg passé, als je wil kan je toch alles op je computer zetten...

tja, op deze manier vang ik de digibeten toch een beetje af hoop ik. Iemand advies over hoe ik als fotograaf beter het auteursrecht kan ondervangen?

Er is trouwens weer een hoop veranderd, incluis nieuw menu en tabellen gewijzigd :)

Iemand nog goeie input?
Een groot, lelijk watermerk over de foto plaatsen :P
da doe ik al zoals je kan zien. maar toch word er doorgelinkt en het spul nog gebruikt in verslagen en toestanden.

nou lig ik er niet wakker van (reclame) maar als het kan los ik het graag op

menu van de foto's is ondertussen ook aangepast
Heb nog wel wat input voor je:
- gebruik een stylesheet
- Javascript functies in de head
- gebruik wat meer kleurtjes, het is nu zo blauw
- gebruik geen frontpage :)
- menu is nog steeds te traag
  • [item]Header nog steeds niet[/item]
    [item]Onder kalender (en denk ook op andere plaatsen andere kleur voor visited links gebruiken[/item]
    [item]Centeer de tabelen (waarin je je foto's laat zien)[/item]
    [item]Open foto's op groot formaat in popup, ik moet nu steeds scrollen, erg vervelend.[/item]
    [item]E-mail plaatjes zijn wel weg alleen nu staat er een kruisje, afbeelding niet gevonden[/item]
    [item]Onder FAQ staan sommige vragen gecenteerd en andere weer niet. Zal ook GEEN regel gebruiken voor "vraag" en de vraag zelf. Zet dit op een regel[/item]
ga ik weer doen :)

dank u danku
eigenlijk moeten we geld vragen :)
dat is nou net wat ik niet heb, maar wel gemotiveerd

kijk maar weer eens als je zin hebt!

bij favorieten komen nu popups
kalender aangepast menu's opgevoerd en bijgepoetst...

we zitten niet stil hoor!

Reageren