Hallo,
heb een irritant probleem met WAMP server.
Hij toont notices, hoe zet ik dit uit?
Notices zijn heel overbodig en irritant en ze verpesten mijn layout
Noppes Homeland op 13/08/2010 22:29:25

Is het niet in je opgekomen dat ik hem juist naar empty verwijs om juist uit te laten zoeken wat het verschil is!

-> wel als je dat dan voortaan erbij schrijft, dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan

Hij heeft zelf hersenen in z'n kop (althans, ik ga daar nog vanuit). Van voorkauwen leer je slecht, en dat wordt hier de laatste tijd te vaak gedaan jammer genoeg.

Noppes Homeland op 13/08/2010 22:29:25
Nee empty is ook zinloos in situaties welke jij benoemt, empty dien je dus gewoon niet te gebruiken voor evalutatie van een variabele.

Wat jij wilt. Jij doet zeker gewoon helemaal een check inbouwen dat een string niet leeg, niet null en niet false mag zijn?
Sowieso gooi ik via een anonieme functie trim over alle waarden in $_POST.
Wie kan helpen
Ik heb de wampserver geinstalleren
Maar In krijg deze melding in mijn browser
Forbidden You don't have permission to access / on this server.

Ik heb op het internet gelezen dat je het script van .htaccess moet
Openen. wat moet daar aan gepast worden ?
.htaccess gewoon weghalen. Eerst zien of het werkt.
Kan ook komen dat de rechten niet goed staan in de http.conf. (je kunt eventueel de logs (apache error log, apache acces log) er bij pakken om te zien wat er fout gaan) Je kunt het simpel oplossen door middel van:

Order Deny,Allow
	Deny from all
    Allow from 127.0.0.1

te veranderen in de trend van

Order Deny,Allow
	deny from all
    Allow from all

Alleen vond dit zelf geen goede oplossing. En dus gezocht wat er fout ging. Het bleek dat mijn localhost IP ::1 was ipv localhost of 127.0.0.1 en dit komt door IPv6 en wamp werk voorzover ik weet voornamelijk op IPv4. Ik heb toen IPv6 verwijderd en toen werkte alles bij mij.
Klik op het Wamp icoontje -> PHP -> PHP Settings -> display errors

Dit is niet aan te raden. Los je fouten op ipv ze te verbergen.
Edit: spuit 11
@Nick, Koen, Jens Kijk eens even naar de datum van deze topic. Jullie hoeven hier niet op te reageren, we gaan er van uit dat de topic starter allang zijn probleem had opgelost aangezien laatste bericht uit 2010 was... Beetje opletten ;-)

Team Web had beter een nieuw topic want hij heeft hier een nieuwe vraag gesteld waar SanThe en ik antwoord op hebben gegeven.

Reageren