Wat is dit?
Ik krijg op iedere pagina van DEZE site een waarschuwings schermpje van Internet explorermet de melding: Please specify a ShareThis Key For help, contact [email protected].
Ik zet het er maar ff bij alleen op deze site.
ik heb al eens gekeken op de site sharthis maar daar word ik niet wijzer van
Ik ga er even naar kijken, apart.. Alleen op het forum of ook bij scripts / tutorials?
Het gebeurt overal waar de shareit element zal behoren te worden vertoond, na de waarschuwing weg te klikken verschijnt het shareit element dan ook.
Ik heb het tevens door een IE tester gehaald , die gaat van versie 5.5 tot 8 en daar
krijg ik idem dito dezelfde meldingen, alleen in de echte IE7 browser kreeg ik deze info niet:
Fout opgetreden in script, regel 56 teken 11
fout: Id,tekenreeks of getal wordt verwacht
code: 0
HERSTEL: Met IE7 ook wel, alleen was gewend een popup scherm te krijgen, maar dat was met IE7 al weer anders, idem dito zelfde gegevens.
Heb net ook even v.d zekerheid de laatste Java versie geinstalleerd, maar dat was van v6. update 20 naar 21, en het probleem blijft.
?
Onbekende gebruiker
19-08-2010 16:27
Danny Roelofs op 19/08/2010 16:18:55
(...)
Heb net ook even v.d zekerheid de laatste Java versie geinstalleerd, maar dat was van v6. update 20 naar 21, en het probleem blijft.
JAVASCRIPT!
Java is wat anders.
[google]java vs javascript[/google]
Dit is java:
// Outputs "Hello, world!" and then exits
public class HelloWorld {
public static void main(String[] args) {
System.out.println("Hello world!");
}
}
Knap dat jij beter weet dan wat ik had geïnstalleerd, zal het nog eens bevestigen. JAVA (JRE)
?
Onbekende gebruiker
19-08-2010 18:41
gewijzigd op 19-08-2010 18:42
Danny Roelofs op 19/08/2010 18:25:31
Knap dat jij beter weet dan wat ik had geïnstalleerd, zal het nog eens bevestigen. JAVA (JRE)
'In wat voor taal ben jij bezig?'
'Ik ben in php bezig zie maar:'
<html>
<head>
<title>Ik ben met php bezig</title>
</head>
<body>
Hoi, dit is mijn eerste php voorbeeld.
</body>
</html>
Dit is precies hetzelfde wat jij beweerd. Alleen dan met java i.p.v. php en html i.p.v. javascript.
Welk gedeelte van dat java wat anders is dan javascript en dat java met dit probleem te maken heeft want dit is de code voor dat shareit gedoe:
Vind het erg knap van je, heb je een glazen bol? je weet wat ik installeer en ik doe aan beweringen?. Knap.. Volgens mij ben je goed in het doen van aannamen, want dat ik de JRE had geupdated had niets direct te maken vanwege de javascript foutmelding, ik heb alleen de runtime omgeving geüpdatet.
Kortom, ik weet heus wel het verschil, joh ik zat al op het internet voordat het al in nederland was, ten tijde dat javascript nog een hele andere naam had.
Maar goed, einde onderwerp, laten we weer verder gaan met andere zinvollere dingen!
Ik heb het getest in IEtester en krijg ook deze popup, ligt dus toch echt aan PHPhulp en niet aan je PC.. Ben zowiezo niet een groot van die sharethis dingen, heb het niet zo op al die social media's. Maar ja wie ben ik.
Vind het trouwens raar dat iemand over je PC begint als het alleen aan deze website ligt. Maar ik weet wie het zegt dus :)
?
Onbekende gebruiker
19-08-2010 19:45
Danny Roelofs op 19/08/2010 19:31:51
Vind het erg knap van je, heb je een glazen bol? je weet wat ik installeer en ik doe aan beweringen?. Knap.. Volgens mij ben je goed in het doen van aannamen, want dat ik de JRE had geupdated had niets direct te maken vanwege de javascript foutmelding, ik heb alleen de runtime omgeving geüpdatet.
Dus je beweert nu dat het totaal irrelevante blaat is? Leuk hoor. Ik heb even voor de "zekerheid" paint.net geïnstalleerd, want ik wil plaatjes maken.
Volgens mij snap je het echt niet. De runtime van java heeft er ook niks mee te maken. In de browser zit een javascript engine ingebouwd. Die handelt de javascript rommel af. Die proberen browser makers dus ook steeds sneller te maken, zie bijvoorbeeld Opera's new features.
Kortom, ik weet heus wel het verschil, joh ik zat al op het internet voordat het al in nederland was, ten tijde dat javascript nog een hele andere naam had.
Nouw gefeliciteerd. Dan ben je een oude lul. En weet je wat het probleem met oude lullen is? Ze gaan niet mee met hun tijd.
En hoe heette het toen dan?
Maar goed, einde onderwerp, laten we weer verder gaan met andere zinvollere dingen!
Nee, blijkbaar is het nog steeds het geval dat mensen denken dat javascript en java hetzelfde zijn. Wat dus totaal niet zo is.
Nou Karl ik denk dat ik me toch echt niet op het kinderachtige niveau van jou kan gaan beginnen, als je al niet eens netjes kan communiceren dan ben jij voor mij dus gewoon een kansloze.
Je leest mijn berichtgeving nog steeds niet goed en je blijft maar hameren op dat java versus javascript, heb je last van een neurose?
Afijn, ik haak af want met puberaal gedrag heb ik geen binding mee.