Wat is dit?
Ik krijg op iedere pagina van DEZE site een waarschuwings schermpje van Internet explorermet de melding: Please specify a ShareThis Key For help, contact [email protected].
Ik zet het er maar ff bij alleen op deze site.
ik heb al eens gekeken op de site sharthis maar daar word ik niet wijzer van
Nouw gefeliciteerd. Dan ben je een oude lul. En weet je wat het probleem met oude lullen is? Ze gaan niet mee met hun tijd.
En hoe heette het toen dan?
Whahahaha prachtig
Maar graag ontopic nu, ik snap ook niet hoe hij er bij kwam om java te update maar misschien heeft hij daar een goede reden voor. Dus ontopic weer :)
?
Onbekende gebruiker
19-08-2010 19:52
Danny Roelofs op 19/08/2010 19:48:23
Nou Karl ik denk dat ik me toch echt niet op het kinderachtige niveau van jou kan gaan beginnen, als je al niet eens netjes kan communiceren dan ben jij voor mij dus gewoon een kansloze.
Je leest mijn berichtgeving nog steeds niet goed en je blijft maar hameren op dat java versus javascript, heb je last van een neurose?
Leg dan eens duidelijk uit waarom jij vind dat je java moest updaten voor een javascript probleem. Waarom? Waarom? Waarom?
Het enige wat ik uit jou verhaal kan halen is dat je het hebt gedaan.
Niek, denk asjeblieft een beetje slim na en verder dan je neus
Je kunt toch niet een plaatje doen van c:/ etc, het plaatje zou online moeten staan! dus upload het naar een website bijvoorbeeld imageshack ofzo. En omdat jij zei dat jij het alleen via ftp kon heeft chris een voorbeeld genoemd van hoe het ook zou kunnen. Maar als je zelf logisch nadenkt wist je dat dit gewoon niet slim was.
Dus als je wilt zeggen dat als je een foto wilt plaaten in "Reageren" dat je die eerst ergens naar een site moet uploaden.
Dat is wel erg omslachtig zeg.
Ik zie op ander site's wel eens dat als je een foto wilt plaatsen, er een schermpje verschijnd waarin je de map en foto moet selecteren en dan word die rechtstreeks vanaf je pc op die site geplaatst.
Word die dan via die site ge-upload naar hun database?
En hoe ik een afbeelding moet uploaden via ftp, dat weet ik wel.
Getest in IE tester? Ik test het ook maar krijg geen foutmeldingen? Raar, heb publishers key goedgezet, nog steeds gezeur over publishers key? Ik kan er ook niets over vinden op Google...
Getest in IE tester? Ik test het ook maar krijg geen foutmeldingen? Raar, heb publishers key goedgezet, nog steeds gezeur over publishers key? Ik kan er ook niets over vinden op Google...
Mijn antwoord in het vorige bericht bevestigde je vraag, ofwel ik had er zelf ook geen last meer van.