Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat de ventilator van mijn processor het niet meer deed. De computer is in totaal 4 uur weggeweest voor reparatie (ja, dat zou ik zelf kunnen, maar na wat ongelukjes met statische elektriciteit doe ik dat niet meer), en dat op mijn vrije dag.
Ben ik de enige, of zijn er anderen die ontwenningsverschijnselen krijgen als hun computer er niet meer is?
Thank god for iPhone! (en iedere andere willekeurige telefoon met e-mail). Zolang ik die nog heb, is er niets aan het handje. Even opruimen, afwassen, tv kijken, naar buiten gaan of even gamen. Maar als ik niet bij m'n mail kan, vind ik dat tochwel erg jammer na 2 dagen.. (Tenzij ik op vakantie ben!)
Ik zie mijn laptop meer als noodzakelijk kwaad... Ik ga zwaar ontwenningsverschijnselen vertonen als ik meer dan een week niet gewerkt heb op m'n laptop. Maakt mij dat werk- of laptopverslaafd?
Wordt nog leuk als ik over 2 maandjes een week in NYC zit, misschien toch een bezoekje aan de Apple store om m'n mail te checken?
"Hallo ik ben Justin en ik ben computerverslaafd..."
Nope geen ontwenningsverschijselen meer. Heb ze wel gehad in mijn World of Warcraft periode... server down, om de minuut checken of ie het weer doet, dat soort dingen.
Tegenwoordig doe ik weinig met de computer, misschien ook omdat ik er op me werk veel mee bezig ben (niet programmeren trouwens) dat je dan je interesse erin verliest als je thuiskomt, in ieder geval bij mij.