Hallo php'ers

Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat de ventilator van mijn processor het niet meer deed. De computer is in totaal 4 uur weggeweest voor reparatie (ja, dat zou ik zelf kunnen, maar na wat ongelukjes met statische elektriciteit doe ik dat niet meer), en dat op mijn vrije dag.

Ben ik de enige, of zijn er anderen die ontwenningsverschijnselen krijgen als hun computer er niet meer is?
Een ventilator kan je er toch wel zelf opzetten :)?
Nee hoor.

Ga fietsen of lees een boek ofzo.
Ik had er meer last van toen ik bij me ouders woonde, dan dat ik nu op kamers zit.
Als k nu even geen computer heb, kan je altijd even de afwas doen, de stad in, tv kijken, of bier drinken.
Bij me ouders had ik nooit echt zin om dan bij me moeke ofzo te gaan zitten.
Nico Kaag op 04/09/2010 21:36:11

Ik had er meer last van toen ik bij me ouders woonde, dan dat ik nu op kamers zit.
Als k nu even geen computer heb, kan je altijd even de afwas doen, de stad in, tv kijken, of bier drinken.
Bij me ouders had ik nooit echt zin om dan bij me moeke ofzo te gaan zitten.

Zo herkenbaar.
Bij mij is het niet zo zeer de computer maar meer het internet, ik heb echt nood aan mails lezen en wil op de hoogte zijn van sites zoals tweakers.net..
Dus als ik met m'n iPod of GSM nog internet heb is alles ok :p..
Ama saril op 26/08/2010 14:45:54

Nope geen ontwenningsverschijselen meer. Heb ze wel gehad in mijn World of Warcraft periode... server down, om de minuut checken of ie het weer doet, dat soort dingen.

Tegenwoordig doe ik weinig met de computer, misschien ook omdat ik er op me werk veel mee bezig ben (niet programmeren trouwens) dat je dan je interesse erin verliest als je thuiskomt, in ieder geval bij mij.

heel herkenbaar maar dat toen met maplestory :p , ik zit nu op stage dus ben je 8 uur per dag bezig op de pc, vaak speel ik thuis dan nog wel een potje mdern warfare 2, maar dat is nooit langer dan een uurtje.
Als'k op vakantie ga ofzo boeid het niet xD maar als ik saai alleen thuis zit is het altijd wel ff leuk om te socializen
Wat een onzin allemaal.
Het word moeilijk... maar ik kan het wel (A).

Telefoon lost het bij mij niet op dat irriteer ik me aan traagheid...

Reageren